تعداد بازدید: ۲۰۳۲
کد خبر: ۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ - 2017 11 September
از سوی واحد خدمات شهری شهرداری نی‌ریز و به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پاکسازی جداول‌؛ شستشوی آب نماها و... انجام می‌شود.
مسئول واحد خدمات شهری شهرداری نی‌ریز با اشاره به اهمیت بهسازی سیمای عمومی مدارس گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پاکسازی جداول شستشوی آب نماها و...  از سوی واحد خدمات شهری انجام می‌شود.
 
استقلال به اهمیت بهسازی معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی در آستانه بازگشایی مدارس و آرامش خاطر اولیاء دانش آموزان و مسئولان مدارس اشاره کرد و خاطر نشان کرد: رفع سد معبر صنفی، ساختمانی و متکدیان، لایروبی و پاکسازی شبکه اصلی معابر، لایروبی و رسوب‌برداری کانالها و ابلاغ به ساختمانهای در حال ساخت برای جمع آوری خاک و نخاله مازاد از فعالیتهای واحد خدمات شهری می‌باشد.

فرغت سرپرست شهرداری گفت: نیروهای خدماتی همواره و به ویژه در این ایام که بازگشایی مدارس و ماه محرم با هم برخورد داشته‌اند بیش از پیش مشغول پاکسازی و نظافت شهر هستند‌.

وی از شهروندان فهیم خواست تا در حفظ و نظافت و پاکی شهر به خصوص در روزهای تاسوعا و عاشورا در جهت کمک به خادمان خود در شهرداری از ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی در جوی‌ها و کانالهای آب بویژه مسیرهای هیئت‌ها کوشا بوده و همکاری لازم را با نیروهای خدماتی شهرداری داشته باشند.



علیرضا مقدسی روابط عمومی شهرداری
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها