تعداد بازدید: ۳۱۴۳
کد خبر: ۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ - 2017 13 May
دومین جشن اردیبهتشت تئاتر نی ریز با حضور اعضا انجمن هنرهای نمایشی همزمان با میلاد قائم آل محمد حضرت مهدی (عج) در رستوران سنتی گلسرخ نی ریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت این اداره دومین جشن اردیبهتشت تئاتر نی ریز با حضور اعضا انجمن هنرهای نمایشی همزمان با میلاد قائم آل محمد حضرت مهدی (عج) در رستوران سنتی گلسرخ نی ریز برگزار شد. در این مراسم که علی راهوار معاون فرماندار حضور داشت هنرمندان هنرهای نمایشی مشکلات و درخواست های خود در حوزه تئاتر را بیان نمودند. تاسیس تعاونی هنرمندان، اختصاص بیلبوردهای تبلیغاتی به امور فرهنگی و هنری، بهره گیری از پتانسیل هنرمندان این رشته در شهرستان و مشکلات مالی از جمله مواردی بود که مطرح و معاونت فرمانداری جهت حل مشکلات این حوزه قول مساعد دادند.
                              
   در دومین جشن اردیبهشت تئاتر نی ریز که همراه با هنرنمایی و سیاه بازی توسط هنرمند برجسته نی ریزی آقای سعید صالح بود از پیشکسوتان تئاتر نی ریز خانم سمیه جعفری و  آقای محمد فروزان، فعالان و برترین های هنر نمایش اقای سپهر شعبانی، سعید صالح، محمدجواد علیمردانی و جواد صبوری با اهدا لوح تقدیر و تندیس جشن اردیبهشت تئاتر ایران تجلیل بعمل آمد.
گفتنی است 7 فروردین مصادف با 27 مارس روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی نامگذاری شده که در ایران همه ساله مراسمی با عنوان هفته بزرگداشت تئاتر از تاریخ 9 لغایت 15 اردیبهشت با عنوان جشن اردیبهشت تئاتر ایران برای بزرگداشت این هنر و هنرمندان آن در سراسر کشور برگزار می شود.
اولین جشن اردیبهشت تئاتر نی ریز سال 94 برگزار گردید.










برچسب ها: تئاتر ، نی ریز ، ارشاد
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها