تعداد بازدید: ۱۸۳۹
کد خبر: ۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ - 2017 18 January
مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت فارس گفت: واحدهای لبنی استان فقط به یک شرط اجازه افزایش قیمت محصولات لبنی را دارند.
ابراهیم صداقت در گفت و گو با سرویس اقتصادی «خبرجنوب» اظهارداشت: در برخی استان‌های کشور قیمت لبنیات افزایش پیدا کرده این در حالی است که اجازه افزایش قیمت این محصولات به کارخانجات استان داده نشده است.

وی با بیان این که کارخانجات استان فقط به یک شرط اجازه افزایش قیمت دارند بیان داشت: چنان چه کارخانجات لبنی استان، قیمت شیر خریداری شده از دامدار را افزایش دهند اجازه دارند 6 درصد به قیمت محصولات خود اضافه کنند.

صداقت بیان داشت: این افزایش قیمت باید با مجوز دستگاه‌های ذی ربط اتفاق بیفتد. معاون سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت فارس همچنین به گلایه مردم از پرداخت حق اشتراک فاضلاب به شرکت آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: مردم اعلام می‌کنند با وجودی که به شبکه فاضلاب متصل نیستند اما در قبوض آب آن‌ها،‌ هزینه حق اشتراک فاضلاب درج شده و مبالغی در قبوض دوره ای‌شان از آن ها اخذ می‌شود.

وی گفت: با پیگیری صورت گرفته مشخص شد حق با مردم است و با رایزنی های انجام شده، پول اخذ شده از مشترکینی که هنوز به شبکه فاضلاب متصل نشده اند برگردانده شد.

صداقت تاکید کرد: مشترکینی که با مشکل این چنینی مواجه‌اند می‌توانند با مراجعه به اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا به شرکت آبفا نسبت به دریافت مبالغ اضافی اقدام کنند. این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص مهدکودک‌هایی که مشمول اخذ وجه ثبت نام تحت عنوان طرح هزینه هستند گفت: برخی مهدکودک‌ها که خدمات خاص داشته و خدمات آن‌ها از مهدهای یک، دو و سه ستاره بیشتر است تحت عنوان طرح هزینه از افراد شهریه دریافت می‌کردند که گاهاً نرخ برخی از آنها به سالیانه 12 میلیون تومان می‌رسد.
صداقت گفت: این مهدکودک ها امسال اجازه افزایش شهریه نداشته و حتی باید سال آینده به کاهش این مبالغ اقدام کنند.

وی یادآور شد: مبالغ اخذ شده توسط این مهدکودک‌ها فاصله طبقاتی زیادی ایجاد کرده بود که درصددیم این قیمت‌ها را اصلاح نماییم.

منبع: خبر جنوب
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها