تعداد بازدید: ۷۰۴
کد خبر: ۱۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ - 2021 11 December
ورزش بوکس جزو آن دسته ورزش‌های شاخه رزمی است که علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده و در طول سالیان گذشته افتخارات فراوانی توسط ورزشکاران نی‌ریزیِ این رشته در استان و کشور به دست آمده است.
به تنها سالن اختصاصی این رشته در نی‌ریز رفتیم و گزارشی تهیه کردیم.

با وجود همه افتخارآفرینی‌های بوکس، اما امکانات آن ناچیز است و فضای مناسبی برای تمرین وجود ندارد.چیزی که محسن کاظمی از مربیان این رشته به ما می‌گوید.

به گفته او با وجود استقبال زیاد از این رشته، زمانی که ورزشکار وارد محیط کوچک سالن می‌شود و به دنبال آن امکانات کم را می‌بیند، میل و رغبت او برای پرداختن به این ورزش کم می‌شود.

در سالن اختصاصی بوکس زنده‌یاد بهنام ذوالقدر ورزشکاران با تراکم بالا در حال تمرین بودند.

به گفته محسن کاظمی، تمرینات در شب‌های زوج برگزار می‌شود و میانگین 30 نفر در این مکان سربسته و با فضای کم به تمرین می‌پردازند.

او می‌گوید: از زمانی که بیماری کرونا بر دنیا سایه انداخته، از لحاظ تعداد نفرات ریزش چشمگیری داشته‌ایم و به همین علت برنامه‌های تمرینی را به طرح زوج و فرد تبدیل کردیم. ورزش بوکس نی‌ریز از گذشته تاکنون ورزشکاران، مربیان و حتی داوران بسیاری را به جامعه بوکس استان و کشور معرفی کرده و در حال حاضر نیما بیگی بوکسور 16 ساله نی‌ریزی به عضویت تیم ملی درآمده است.

اکنون در این فضا، تمامی رده‌های سنی از نونهالان تا بزرگسالان در کنار هم کار خود را انجام می‌دهند که امید است مسئولان برای رفع مشکلات موجود در این رشته به آن رسیدگی کنند.

چند تن از دیگر ورزشکاران این رشته نیز از فضای کم تمرینی گلایه‌مند هستند می‌گویند چنانچه فضای بیشتری داشته باشند، می‌توانند از تجهیزات بیشتری استفاده کنند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها