تعداد بازدید: ۶۵
کد خبر: ۲۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰ - 2024 15 June
امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تشکیل ستادهای انتخاباتی در روزهای آینده گفت: «به هیچ کس اجازه تخریب و بر هم زدن وحدت را نمی‌دهیم.»

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۵ خرداد اظهار داشت: «حضور حداکثری در انتخابات هم اقتدار ملی است و هم عزت نظام و مردم. باید بعد از این سختی، حضورمان را به دنیا نشان دهیم. اما مهمتر از آن انتخاب اصلح است. مناظرات شروع شده و ستاد‌ها فعال می‌شوند. باید اصلح انتخاب شود تا مشکلی برای کشور پیش نیاید.»

ایشان افزود: «کاندیدا‌ها و طرفدارانشان باید اخلاق اسلامی را رعایت کنند. دشمنان در کمین هستند تا وحدت را به هم بزنند و بر موج اختلاف سوار شوند. ما قرار است مسئولان ستاد‌ها را دعوت و با آن‌ها صحبت کنیم؛ باید یک سری مسائل رعایت شود. به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم تخریب کند و وحدت را به هم بزند.»

خطیب جمعه نی‌ریز شهادت امام محمد باقر (ع) را تسلیت گفت و عنوان داشت: «او با تأسیس دانشگاه، اسلام را احیا کرد و حقیقت آن برای مردم روشن شد. امام باقر (ع) و بقیه ائمه به دنبال حاکمیت اسلام و تشکیل حکومت اسلامی بودند؛ به همین دلیل دشمنان اسلام به آن‌ها اجازه فعالیت نمی‌دادند.» /*

به هیچ کس اجازه تخریب نمی‌دهیم

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها