تعداد بازدید: ۸۹
کد خبر: ۲۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷ - 2024 09 June

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا در مورد پرداخت خلافی خودرو از درگاه‌های متفرقه هشدار داد و درگاه‌های رسمی و مورد تأیید پلیس را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدحسن ابراهیم‌پور درباره شرایط و نحوه پرداخت خلافی خودرو‌ها اظهار داشت: از پرداخت خلافی خودرو از طریق نرم‌افزار‌هایی که مورد تأیید پلیس نیست خودداری کنید تا از مشکلات بعدی برای دریافت خدمات پیشگیری شود. هم‌اکنون افرادی که از طریق سایت‌ها و نرم‌افزار‌های متفرقه خلافی خودرو خود را پرداخت می‌کنند، با توجه به قطع بودن ارتباط سیستمی پلیس راهور با این نرم‌افزار‌ها دچار مشکل شده‌اند. در واقع در این روش پرداخت خلافی به درستی انجام نمی‌پذیرد و مردم در مراجعاتی که برای دریافت خدمات دارند، به مشکل بر می‌خورند.

وی با اشاره به نحوه درست پرداخت خلافی خودرو گفت: در حال حاضر هموطنان می‌توانند به صورت حضوری از طریق درگاه‌های بانک ملی، کشاورزی، سینا، مهر، پاسارگاد، پارسینا و مراجعه به پلیس راهور محل سکونت خود یا دفاتر پلیس +۱۰ خلافی خودرو خود را استعلام و پرداخت کنند.  

ابراهیم‌پور تصریح کرد: ما این امکان را برای مالکان وسایل نقلیه فراهم کرده‌ایم تا در زمان استعلام، ریز تخلفات را جداگانه و با شناسه قبض و پرداخت به تفکیک، مشاهده کنند.

وی با بیان این که بهترین روش استعلام و پرداخت خلافی خودرو به صورت غیرحضوری است، افزود: هم میهنان عزیز می‌توانند به صورت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن‌های پلیس من، آپ، تاپ،  وب سرویس راهور ۱۲۰، ارسال شماره پلاک و  vin خودرو به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰، خلافی خودروی خود را استعلام و پرداخت کنند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا در خصوص ارسال پیامک تجمیع تخلفات رانندگی به مالکان وسایل نقلیه نیز گفت: ما به استناد ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، مکلف هستیم سالی یک‌بار، جمع مبلغ تخلفات رانندگی را برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق پیامک به اطلاع مالکان وسایل نقلیه برسانیم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها