تعداد بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۲۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹ - 2024 08 June
امام جمعه نی‌ریز با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: «هدف کسانی که تخریب می‌کنند قدرت است، نه خدمت.»

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۸ خرداد اظهار داشت: «کسانی که تابع، ولی فقیه هستند، باید مو به مو به بیانات ایشان گوش دهند، اخلاق اسلامی را رعایت کنند و دیگران را تخریب نکنند؛ چرا که مردم اهل تشخیص هستند.»

ایشان افزود: «این‌ها نمی‌خواهند خدمت کنند؛ فقط می‌خواهند به قدرت برسند.   هدف کسانی که بدگویی و تخریب می‌کنند خدمت نیست. وای به روزی که این افراد به قدرت برسند؛ چون کارشان خیانت است.»

خطیب جمعه نی‌ریز گفت: «ان‌شاءا... حضور مردم پای صندوق‌های رأی خوب خواهد بود؛ ولی مهمتر انتخاب خوب است. باید اصلح را انتخاب کنیم و بهترین الگوی انتخاب، آیت‌ا...   رئیسی است.»

وی عنوان داشت: «امروز ما گرفتار تبلیغات گسترده رسانه‌ای دشمن علیه نظام و اسلام و مسئولان خدمتگزار هستیم. تبلیغات خیلی مؤثر است و باید مواظب باشید؛ چرا که شیاطین در آستانه انتخابات بیکار ننشسته‌اند. اما عاقبت حق در برابر مکر دشمنان پیروز است.» 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی به سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا (درود خداوند بر آن‌ها باد) اشاره کرد و اظهار داشت: «این ازدواج چگونه بوده؟ آسان بوده یا سخت؟ چرا این قدر سختگیری می‌کنید؟ اصل ازدواج بر آسانی و سادگی و زود ازدواج کردن است. نرخ رشد جمعیت زیر یک درصد است و راه آن آسان گرفتن ازدواج است.»

امام جمعه نی‌ریز سفر اخیر استاندار به شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: «سفر استاندار مصوبات خوبی داشت؛ از جمله این که قرار شد مشکل آب ریزاب، بنه‌کلاغی و قطرویه حل شود. مصوب شد درمانگاه کمیل به زودی راه بیفتد و فرماندار موظف شد پیگیر مصوبات گردد.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها