تعداد بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۲۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴ - 2024 02 June

شیراز-ایرنا- به گفته فرمانده انتظامی استان فارس، فردی ۳۰ ساله که دختری جوان را در شیراز ربوده و در یکی از بخش‌های اطراف شیراز حبس کرده بود، با اقدام مؤثر و به موقع پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سردار رهام بخش حبیبی به خبرنگاران گفت: فردی هفتم فروردین ماه امسال با تهدید اسلحه وینچستر در یکی از خیابان‌های شیراز، سواری پراید متعلق به مردی جوان را سرقت کرد و متواری شد. این سارق متواری که هیچ سرنخی از خود به جا نگذاشته بود، ۲۴  اردیبهشت در یکی از محله‌های شیراز دختری ۲۰ ساله را به دلیل اختلافات قبلی ربود و به مکان نامعلومی منتقل کرد.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در ادامه پیگیریِ پرونده، با اقدامات فنی از محل اختفای متهم مطلع شدند و با هماهنگی مرجع قضایی، به سرعت به محل اختفای متهم که در یکی از شهرستان‌های اطراف شیراز بود مراجعه و او را دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم از اراذل و اوباش سطح یک و دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه، خرید و فروش مواد مخدر، نزاع دسته‌جمعی، قدرت نمایی با سلاح سرد، ایراد ضرب و جرح عمدی و تهدید و تمرد نسبت به مأموران است.

حبیبی با بیان این که در پیگیری بعدی دختر ربوده شده در یکی از بخش‌های اطراف شیراز به صورت صحیح و سالم آزاد و تحویل خانواده‌اش شد، گفت: در بازرسی از منزل متهم، یک قبضه اسلحه وینچستر و سواری پراید سرقت شده کشف شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها