تعداد بازدید: ۷۵
کد خبر: ۲۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸ - 2024 25 May
امام جمعه نی‌ریز با بیان این که در شهر نی‌ریز وحدت و یکپارچگی وجود دارد، از مردم خواست تا در کنار هم کمک کنند مشکلات حل شود.  

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی اظهار داشت: «اگر گاهی نکاتی را عرض می‌کنم، به خاطر خدمت به شما مردم است و هیچ منتی ندارم.

اگر صحبتی می‌کنیم، به معنی این نیست که وحدت را به هم بزنیم.  در شهر وحدت است؛ فقط ممکن است اختلاف سلیقه باشد. شهر یکپارچه است و مشکلات باید حل شود.»

ایشان افزود: «اگر کسی تهمت بزند و غیبت کند، چه مشکلی از مشکلات مردم حل می‌کند؟ بگذارید تا در کنار هم مشکلات را حل کنیم. مقام معظم رهبری هم فرمودند: در مجلس شورای اسلامی وحدت خودتان را حفظ کنید؛ دشمن برنامه دارد تفرقه را از مجلس ایجاد کند و به کشور سرایت دهد. وحدت است که چشم دشمنان را کور می‌کند و تفرقه است که ضرر می‌زند.»  

وی شهادت آیت‌ا... رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت و عنوان داشت: «بعد از این حادثه کار ادامه پیدا می‌کند. جمهوری اسلامی کارش را ادامه خواهد داد و هیچ خللی پیش نمی‌آید؛ چون خدا پشتیبان ما است.  امید به آینده درخشان داشته باشید و در انتخابات ۸ تیر باشکوه شرکت کنید.» 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: «به زودی مراحل انتخابات شروع می‌شود. ملت ایران بصیرت دارد و می‌داند چه کسی باید انتخاب شود که مسیر او را ادامه دهد. باید حواسمان باشد که اصلح را انتخاب کنیم.» /*

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها