تعداد بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۲۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰ - 2024 24 May
جلسه شورای اداری
فرماندار نی‌ریز در جلسه شورای اداری نی‌ریز ضمن تأکید بر برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری گفت: «هیچ مدیری حق ندارد اظهار نظری راجع به کاندیداها داشته باشد .»

یعقوب خسروانی ضمن تسلیت شهادت آیت‌ا... رئیسی و هیئت همراه، عنوان داشت: «ما در دولتی کار می‌کنیم که رئیس آن با خدمت صادقانه، اعتماد مردم را به نظام برگرداند. وظیفه ما ایجاد امید در مردم است و همه توان خود را برای انتخاباتی پویا به کار می‌گیریم. امروز مردم ما مردم خوبی هستند و دیگر نمی‌شود چیزی به آنها تحمیل کرد. آنها آگاه و بصیر هستند و مسائل را درک می‌کنند.»

وی افزود: «ارباب رجوع باید با حضور در اداره احساس خوشحالی کند و این را درک کند که ما خادم واقعی آنها هستیم.»

فرماندار نی‌ریز به مسئولان ادارات تذکر داد که در موضوع تخصیص اعتبارات با مدیران کل تعامل تنگاتنگی داشته و برای سفر استاندار به نی‌ریز که پیش از این در روز سیزدهم خرداد تعیین شده، آمادگی کامل داشته باشند.
خسروانی گفت: «بازار باید هماهنگ باشد و نظارت را بر آن بیشتر کنید تا جلوی سوءاستفاده کنندگان گرفته شود.»

وی از زحمات حامد فرغت که به گفته فرماندار خدمات زیادی داشته تقدیر کرد و افزود: «ایشان بنا به دلایلی استعفا دادند و در چارچوب قانون با استعفایش موافقت شد. مهندس طوسی به عنوان سرپرست جدید شهرداری، با شورای شهر هماهنگی دارد و رمز موفقیت یک شهردار، تعامل با شورای شهر و باز بودن در روی مردم است. او کارهای شهردار قبل را تکمیل خواهد کرد. »

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه نی‌ریز هم گفت: « اولیاء الهی و مخلصان راه خدا از هیچ کس جز خدا ترسی ندارند. شهدای راه خدمت ما این خصلتها را داشتند. رئیس جمهور در جایی فرمودند: اگر کسانی توهین هم می‌کنند عیبی ندارد؛ مهم این است که کار مردم حل شود. این نهایت خلوص نیت و شجاعت در عمل است.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها