تعداد بازدید: ۷۴۴
کد خبر: ۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ - 2021 31 May
به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی:
یک‌هزار و ۸۰۶ داوطلب نی‌ریزی در کنکور سراسری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مجتمع مدارس سما به رقابت می‌پردازند.
به گزارش نی‌ریزان فارس و به نقل از خبرگزاری آنا؛ نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در حوزه نی‌ریز درباره جزئیات برگزاری کنکور سراسری در شهرستان نی‌ریز گفت: آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه به ترتیب ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مجتمع مدارس سما در دو حوزه خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال دختران بیشترین آمار شرکت‌کننده در کنکور را به خود اختصاص داده‌اند به‌گونه‌ای که یک‌هزار و  ۷۶ دختر با ۷۳۰ پسر به رقابت خواهند پرداخت.

مهدی راهوار گفت:‌ در گروه هنر روز چهارشنبه ۹ تیر، ۱۶۶ داوطلب به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که ۱۲۹ نفر از آنان را زنان و فقط ۳۷ نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

روز پنج‌شنبه ۱۰ تیر نیز ۱۹۸ شرکت‌کننده در گروه آموزشی علوم ریاضی و فنی شامل ۱۴۱ مرد و ۵۷ زن به رقابت خواهند پرداخت. همچنین در همین روز ۴۱۰ داوطلب گروه علوم انسانی شامل ۲۳۳ داوطلب زن و ۱۷۷ داوطلب مرد در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد.

وی مطرح کرد: بیشترین تعداد داوطلبان را شرکت‌کنندگان در گروه علوم تجربی تشکیل می‌دهند، به طوری که ۷۷۷ داوطلب این گروه آموزشی در صبح جمعه یازدهم تیر با هم به رقابت می‌پردازند و از این تعداد ۴۹۳ داوطلب را دختران و ۲۸۴ داوطلب را نیز پسران تشکیل می‌دهند و بالاخره با رقابت ۲۵۵ نفر در گروه زبان‌های خارجی شامل ۱۶۴ داوطلب زن و ۹۱ داوطلب مرد پرونده کنکور بسته می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در حوزه نی‌ریز یادآور شد:‌ باجه رفع نقص نیز از زمان صدور کارت ورود به جلسه داوطلبان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز فعال است و داوطلبانی که در کارت ورود به جلسه خود مغایرتی بیابند می‌توانند با مراجعه به باجه رفع نقص اقدام لازم را به‌منظور اصلاح موارد مغایرتی انجام دهند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها