تعداد بازدید: ۶۵۴
کد خبر: ۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶ - 2021 25 May
مدیر کل تأمین اجتماعی در نی‌ریز:
مدیر کل تأمین اجتماعی در سفر یک روزه‌ای که به نی‌ریز داشت در دیدار با فرماندار شهرستان، افزایش دو برابری حقوق بازنشستگان را از نقاط مثبت سازمان تحت پوشش خود خواند.
به گزارش نی‌ریزان فارس؛ ابراهیم کشاورز همچنین ابراز امیدواری کرد تا شعبه نی‌ریز ارتقاء یابد و در بحث درمان بتواند درمانگاه تخصصی و حتی بیمارستانی را در نی‌ریز راه‌اندازی کند.

فرماندار نی‌ریز با اعلام اینکه افزایش حقوق بازنشستگان حرکت خوبی بود که انجام شده است گفت: درمانگاه تخصصی یک نیاز ضروری برای شهرستان می‌باشد و انتظار داریم این خواسته را پیگیری کنید.
هدایت همچنین گفت: مطمئن باشید هر چه در نی‌ریز ‌سرمایه‌گذاری کنید جواب خواهید گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان نی‌ریز به بحث کارگران هم اشاره کرد و گفت: کارگران ساختمانی یکی از سخت‌ترین مشاغل را دارند و نیاز است تا سهمیه آنها در نی‌ریز افزایش یابد. 

در ادامه مدیر کل تأمین اجتماعی استان فارس گفت: خوشبختانه طرحی دولت به مجلس داده است که اگر تصویب شود دیگر هیچ کارگر ساختمانی بدون بیمه نمی‌ماند. در همین رابطه با دکتر طهماسبی نماینده مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان هم گفتگو کرده‌ایم تا نظر مثبت نمایندگان را بگیرد.

سپس واثق مدیر شعبه تأمین اجتماعی شهرستان نی‌ریز گفت: در حال حاضر ۱۶ هزار بیمه شده و ۴ هزار نفر مستمری ‌بگیر در نی‌ریز تحت پوشش ما هستند که از این ۲۰ هزار نفر نزدیک به ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

شرح کامل این خبر را در نی‌ریزان فارس نهم خردادماه بخوانید.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها