تعداد بازدید: ۷۷۳
کد خبر: ۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹ - 2021 24 May
صدور مجوز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی بختگان در آینده نزدیک
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در شهرستان بختگان و بازدید از پروژه‌های سلامت محور این شهرستان، از صدور مجوز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان به مرکزیت آباده‌طشک در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، نخستین برنامه سفر دکتر قاسم جان بابائی معاون درمان وزارت بهداشت و دکتر مهرزاد لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر به استان فارس، حضور در شهرستان بختگان و بازدید از پروژه‌های سلامت محور در این شهرستان بود.

دکتر جان بابائی در حاشیه این بازدیدها که شنبه یک خرداد انجام شد ، با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان بختگان به مرکزیت آباده‌طشک، دسترسی محدود به شهرهای بزرگ به ویژه شیراز را موجب برخی محدودیتها در حوزه بهداشت و درمان این منطقه دانست.

او در خصوص پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان اظهار داشت: وزارت بهداشت تعهد دارد پروژه‌های بالای ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به زودی به بهره‌برداری برساند.

این مقام مسئول در وزارت بهداشت، اتمام مراکز خدمات جامع سلامت نیمه‌تمام را از جمله این اولویتها دانست و گفت: این موضوع از سوی معاونت بهداشت وزارت بهداشت در حال پیگیری است.

دکتر جان بابائی در بخش دیگری از صحبتهای خود به وجود معادن در بختگان اشاره کرد و با بیان همکاریهای پیشین وزارت بهداشت و وزارت صمت، نسبت به پیگیری توسعه روند پیشبرد پروژه‌های در حال ساخت این شهرستان ابراز امیدواری کرد.

در این برنامه ابتدا از پروژه بازسازی مرکز درمان بستر امام هادی(ع) آباده طشک بازدید شد.

همچنین پروژه احداث ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان بختگان با ۱۵درصد پیشرفت فیزیکی مورد بازدید قرار گرفت.

در ادامه این بازدید، از روند خدمت‌رسانی در مرکز خدمات جامع سلامت شهری بختگان که پنج مرکز خدمات جامع سلامت روستایی را نیز تحت پوشش دارد، بازدید شد.

این مرکز با دارا بودن ۱۱ پزشک، ۴۳هزار نفر از مردم منطقه را تحت پوشش قرار دارد.


غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
منصور 7
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
سلام با احترام به همه مسولان بهداشت سراسر کشور که فداکارانه جان خودشان را درطبق اخلاص گذاشته اند گلایه ای از مردم کشورمان مردم شهرستانمون دارم ایا واقعا ماباید الوده ترین اشغالی را که ماسک روی صورتمان است را باید درخیابان محل عبور هم شهریمان است رها بکنیم این نشانه شخصیت ما است با چه فکری اینکار را انجام میدهیم از وقتی که این بیماری منحوس درکشور ما امده ماسک هم یکی از اشغالهای کثیف دیگری است که به طبیعت وخیابان وکوچه هامون اضافه گردییده من خودم بعنوان یک موجود زنده خجالت میکشم که بگویم ما انسانها هستیم که این عما ناپسند را انجام میدهیم
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها