تعداد بازدید: ۸۳۲
کد خبر: ۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹ - 2021 24 May
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از پروژه ساخت بیمارستان جدید نی‌ریز دیدن کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر قاسم جان‌بابائی معاون درمان وزارت بهداشت در ادامه برنامه سفر خود با همراهی دکتر مهرزاد لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور در شهرستان نی‌ریز از محل احداث پروژه ساخت بیمارستان جدید این شهرستان به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های سلامت محور استان بازدید و روند پیشرفت این پروژه را از نزدیک بررسی کرد.  

 این مقام مسئول در این بازدید که شنبه یک خرداد انجام شد ، ضمن آگاهی از روند ساخت پروژه، بر تسریع در بهره‌برداری از بیمارستان جدید نی‌ریز در آینده نزدیک تأکید کرد و با اشاره به تأمین ۷۰ درصد تجهیزات پزشکی موردنیاز این پروژه، برای تأمین دیگر اقلام موردنیاز قول مساعد داد.  

 بیمارستان جدید نی‌ریز با ۱۲۰ تخت بیمارستانی، ۷۰هزار مترمربع مساحت و ۱۲هزار مترمربع زیربنا دارد.

 این پروژه تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و محوطه بیمارستان نیز ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 در این بازدید دکتر مهرزاد لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر مهدی یوسفی مدیرکل دفتر ارزیابی فناوریهای سلامت، تدوین استاندارد و تعرفه خدمات سلامت وزارت بهداشت، فرهاد طهماسبی نماینده مردم استهبان، نی‌ریز و بختگان در مجلس شورای اسلامی، دکتر اورنگ ایلامی معاون درمان و دکتر علی اکبری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر جان بابائی معاون درمان وزارت بهداشت را همراهی می‌کردند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها