تعداد بازدید: ۷۷۹
کد خبر: ۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ - 2021 12 April
مجوز تردد برای موارد ضروری و ساعات مجاز تردد صادر می‌شود.
معاون فرماندار نی‌ریز با بیان اینکه مجوز تردد تنها برای ساعات مجاز صادر می‌شود، از رسیدگی به مشکل افرادی که با وجود برگ تردد صادره از فرمانداریِ مبدأ یعنی نی‌ریز جریمه شده‌اند خبر داد .

علیرضا میرزایی گفت: به علت محدودیتهای تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی، مجوز تردد صرفاً برای ساعات مجاز (غیر از ساعات٢٢ الی ٣ بامداد) برای افرادی که نیاز به تردد ضروری بین شهری دارند صادر می‌شود و اگر شخصی در ساعات مجاز تردد با داشتن مجوز تردد (صادره از فرمانداری نی‌ریز) جریمه شده است، با هماهنگیهای صورت گرفته، به فرماندهی انتظامی شهرستان مراجعه کند تا دستور بررسی آن از طریق پلیس راهور صادر شود . 

وی در ادامه افزود: صدور مجوز تردد صرفاً برای امور درمانی و پزشکی، شاغلان بنگاه‌های تجاری‌، امور اداری ضروری، انجام امور قضایی با ارائه مستندات توسط متقاضی صورت می‌گیرد. 

میرزایی در پایان با توجه به روند افزایش بیماری کرونا و قرمز و نارنجی شدن تعدادی از شهرهای استان، از مردم خواست تا با رعایت پروتکلهای بهداشتی، حتی‌الامکان از سفر پرهیز کنند.

همچنین به گفته قاسم‌پور معاون استانداری فارس،  در شرایط فعلی  ورود به شیراز و خروج از این شهر و سایر شهرهای قرمز و نارنجی استان ممنوع است و خودروهای متخلف جریمه می‌شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز از جولان ویروس انگلیسی در فارس خبر داد و گفت: در این وضعیت احتمال آن می‌رود که در روزهای آتی شاهد چشمگیر آمار جان‌باختگان ناشی از کرونا باشیم.

همتی توصیه کرد: هر فرد علامت‌داری حتی اگر علائم به ظاهر غیرمرتبط با بیماری‌های تنفسی دارد، مانند مشکلات گوارشی، درد شکم، تهوع و استفراغ، لازم است ابتدا خود را به سرعت از اطرافیان جدا کرده و سپس در نخستین فرصت به پزشک مراجعه کند. همچنین در صورت نیاز و به تشخیص پزشک نمونه PCR بدهد.

 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها