تعداد بازدید: ۱۰۱۴
کد خبر: ۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳ - 2021 15 February
دومین دیدار از هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال شهرستان با گلباران شهرک وزیره در خانه دنبال شد.
دو تیم شهرک وزیره و رینگ اسپرت نی ریز یکشنبه ۲۶ بهمن در سالن فوتسال قطرویه به مصاف هم رفتند و رینگ اسپرت در یک بازی آسان و پرگل با نتیجه ۷ به ۱ حریف خود را در هم کوبید.

شاگردان رسول خواجه زاده در این دیدار نخستین نتیجه پرگل هفته اول را به نام خود ثبت کردند تا خط و نشان پررنگی برای دیگر حریفان کشیده باشند.

در این بازی سجاد خرمی، امیرحسین قصابی  و سعید زلفی هر کدام دو گل و رسول زارعی یک گل برای رینگ اسپرت به ثمر رساندند و تک گل وزیره توسط عادل آفریننده وارد دروازه رینگ اسپرت شد.

در این دیدار نیز بازیکنان دو تیم با توجه به عملکرد خود نمراتی را دریافت کردند که برای تیم میزبان سلیمان پیروزی نمره ۲، حسین راستگو ۲/۵، فرزاد سلمانی ۳/۵، علیرضا فرد ۱/۵، محمدصادق امینی ۴، محمود خرم ۵/۵، عادل آفریننده ۶، محمدجواد جهاندیده ۴/۵، محمدعلی افدیده ۳ و حسین برهانی ۱/۵ دریافت کردند.

بازیکنان رینگ اسپرت که عملکرد خوبی در این بازی داشتند، حسین هاشمیان نمره ۵/۵، ابوالفضل اشتیاقی ۴، حسین خیرخواه ۳/۵، مجتبی هاشم زاده ۶، مهدی سقایی ۶/۵، سجاد خرمی ۷/۵، امیرحسین قصابی ۷، رسول زارعی ۵/۵ و سعید زلفی ۶ را دریافت کردند.

اما این مسابقه خارج از حواشی نبود و قبل از شروع مسابقه با وجود اینکه گفته شده به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار می شود، تک تماشاگر این دیدار برای خروج از سالن با ایجاد سر و صدا و مقاومت در بیرون رفتن از محل برگزاری مسابقه باعث تاخیر چند دقیقه ای در آغاز بازی شد که با دخالت مسئولان برگزاری مسابقه و عوامل تیم وزیره سالن مسابقه را ترک کرد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها