تعداد بازدید: ۹۰۸
کد خبر: ۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ - 2020 15 December
همزمان با هفته پژوهش، آئین رونمایی کتاب «ثروتی افسانه‌ای اما همیشه ناکافی» با ترجمه فرناز نامور با حضور تعدادی از اصحاب قلم در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی‌ریز برگزار شد.
روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی: همزمان با هفته پژوهش، آئین رونمایی کتاب «ثروتی افسانه‌ای اما همیشه ناکافی» با ترجمه فرناز نامور با حضور تعدادی از اصحاب قلم روز شنبه 22 آذر در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی‌ریز برگزار شد.

این کتاب به نویسندگی مری ال ترامپ خواهرزاده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، ترجمه فرناز نامور است که به سرگذشت و آسیب‌شناسی پیچیده ترامپ و جو متشنج و مسموم خانواده او و رفتارهای نادرست والدین وی درکودکی و بی‌پروایی و عجول بودن او در تصمیم گیری‌هایش پرداخته است.

نامور درباره این کتاب گفت: کتاب «ثروتی افسانه‌ای اما همیشه ناکافی» اولین بار در ایران توسط وی ترجمه و چاپ شده است.

وی افزود: این کتاب در آمریکا 950 هزار جلد فروش داشته است و رکوددار پرفروش‌ترین کتاب در آمریکا شناخته شده است و در سایت آمازون توانسته است بالاترین رکورد فروش کتاب را بشکند. 

نامور با بیان اینکه اولین بار با ترجمه کامل و اصل کتاب «شازده کوچولو» توسط وی و ترجمه مقالات علمی و پژوهشی اساتید دانشگاه تهران، باعث شد که ترجمه این کتاب، توسط کانون مترجمان و نویسندگان ایران به وی پیشنهاد شود گفت: این کتاب در مدت بسیار کوتاهی ترجمه و توسط ابوالفضل سنجرانی ویرایش و در طول یک هفته با صدور مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هزار جلد چاپ و در هفته اول نشر آن به فروش رسید و چاپ دوم آن آغازشده است.

این کتاب توسط انتشارات «نشر و ویراست» در  227 صفحه چاپ شده است.

مختار کمیلی استاد دانشگاه و پژوهشگر ادبی، علیرضا و فریدرضا معانی از اساتید قلم و بزرگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آئین حضور داشتند.

گفتنی است نامور متولد 1377 نی‌ریز و دانشجوی زبان و ادبیات انگلیسی، مترجم و عضو کانون نویسندگان و مترجمان ایران است.

وی چندی پیش با ترجمه کامل «شازده کوچولو» مورد توجه مترجمان ایرانی قرار گرفت و این کتاب دومین کتاب ترجمه شده توسط وی است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها