تعداد بازدید: ۱۷۲۳
کد خبر: ۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ - 2020 10 December
مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید و قدیم اداره زندان نی‌ریزدر سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی‌ریز، در این مراسم که پنجشنبه 20 آذر انجام شد، سرپرست فرمانداری نی‌ریز با اشاره به تعامل خوب و دوسویه‌ای که بین امور زندان‌ها و اعضای شورای تأمین وجود دارد، اظهار داشت: بین تمام نهادهای مربوط به قوه قضائیه و دادگستری این ارتباط وجود دارد؛ خصوصاً در این ایام که درگیر شیوع بیماری کرونا هستیم و موضوع اداره زندان از حساسیت و دغدغه بالایی برخوردار است. خوشبختانه با کمک بخش خصوصی، خیرین و مردم و همدلی اعضای شورای تأمین، کارها به خوبی پیش می‌رود.

مراد هدایت همچنین با اشاره به مسائل و مشکلات زندان نی‌ریز، خواستار کمکهای بیشتر دستگاه‌های ذی‌ربط شد.

هدایت در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای انصاری رئیس سابق اداره زندان نی‌ریز‌،  امید فرخنده را به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

نوشتنی است امید فرخنده متولد شهرستان آباده (‌اقلید) و دارای 20 سال سابقه خدمت است که قبلاً مدت 4سال به عنوان معاون زندان و رئیس بازداشتگاه بوانات مشغول انجام وظیفه بوده است. انصاری نیز به عنوان معاون مدیرکل در امور زندانهای فارس منصوب شد.

شایان ذکر است در این مراسم، هدایت سرپرست فرمانداری و رئیس شورای تأمین شهرستان نی‌ریز‌، نعمتی رئیس حفاظت و اطلاعات زندانهای فارس، مرزبان رئیس بازرسی زندانهای فارس، سرهنگ طهماسبی فرمانده یگان حفاظت زندانهای فارس، اعضای شورای تأمین شهرستان و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها