تعداد بازدید: ۱۰۶۳
کد خبر: ۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۲ - 2020 10 December
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس با بیان اینکه سهامدارانی که روش غیرمستقیم را برگزیده‌اند تا پایان آذرماه فرصت دارند که نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام به آدرس www.sejam.ir جهت احراز هویت اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس ، دایی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ، در نشست مجازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده امکان معامله سهام عدالت (خرید و فروش) برای سهامداران استان فارس که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند و جزو سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان فارس به شمار می‌روند از طریق بازار دوم بورس با نماد "وسفارس" فراهم شده است.

وی افزود: سهامدارانی که از طریق سامانه سجام اهراز هویت شده‌اند، می‌توانند سهام خود را معامله و یا در انتهای سال سود سالیانه خود را دریافت نمایند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس با بیان اینکه سهامدارانی که روش غیرمستقیم را برگزیده‌اند تا پایان آذرماه فرصت دارند که نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام به آدرس www.sejam.ir  جهت احراز هویت اقدام کنند، تاکید کرد: بدیهی است در صورت عدم ثبت‌نام در سامانه مذکور، امکان بهره‌مندی از مزایای سهام عدالت نظیر خرید و فروش سهام، دریافت سود سالانه و غیره برای سهامداران فراهم نخواهد بود.

وی با بیان اینکه از 3 میلیون و 320 هزار و 388 سهام‌دار سهام عدالت استان فارس، یک میلیون و 296 هزار و 805 نفر روش مدیریت مستقیم و 2 میلیون و 23 هزار و 583 نفر روش مدیریت غیرمستقیم را برگزیده‌اند، گفت: بیش از 2 میلیون نفر از مردم فارس که دارای سهام عدالت به روش غیرمستقیم هستند تاکنون احراز هویت نشده‌اند.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها