تعداد بازدید: ۹۱۵
کد خبر: ۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ - 2020 28 November
4 فوتی به آمار شهرستان اضافه شد
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز با اعلام 91 مورد جدید ابتلا به کرونا، شمار مبتلایان به این بیماری در شهرستان را 1259 مورد برشمرد و از افزایش موارد فوتی شهرستان به 28 نفر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، به گفته دکتر « داور آل داود» از این تعداد 53 نفر مرد و 38 نفر زن به این بیماری مبتلا شده اند و متأسفانه یک مرد 81 ساله و سه زن 66، 67 و 82 ساله در چند روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید19 فوت شده اند.

در ادامه مسئول واحد واگیر شبکه بهداشت و درمان اظهار داشت: طی بررسی های صورت گرفته از موارد جدید ابتلا در دو هفته گذشته، بیشتر افراد درگیر شده با کرونا، به علت ارتباط با افراد علامت دار منفی و افرادی که علامت دار هستند و نسبت به انجام تست اقدامی نکرده اند به این بیماری مبتلا شده اند.

دکتر « محمد رسولیان» افزود: در چند مورد مشاهده شده که اعضای خانواده فرد مثبت نیز پس از ابتلای بیمار، دچار علایم بیماری می شوند ولی اقدام به انجام تست و رعایت اصول قرنطینه نمی کنند که خود باعث شیوع بیشتر ویروس در شهرستان می گردد.

وی با تأکید به اینکه حتی افرادی که علامت دار می شوند ولی جواب تست آن ها منفی است یا اقدام به انجام تست نمی کنند نیز باید اصول قرنطینه را رعایت کنند گفت: این افراد باید خود را از سطح خانواده، جمع های دورهمی، اماکن عمومی و تجمعات جدا کنند.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها