تعداد بازدید: ۹۸۱
کد خبر: ۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴ - 2020 28 November
سلام برشهدا و رهروان راستینشان

شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند مجاهد و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع  بدست تروریست‌های پست که نشانه ترس آمریکا و اسرائیل از پیشرفتهای علمی جمهوری اسلامی ایران است را به عموم مردم ایران خصوصا جامعه علمی کشور تسلیت عرض مینمایم .

اطمینان داریم فرزندان غیور سرزمین اسلامیمان  انتقام خون این شهید بزرگوار را خواهند گرفت و درس بزرگی به آنان که در خیال خام خود با ریختن خون عزیزان این مملکت می‌خواهند  خللی در حرکت انقلاب اسلامی ایجاد کنند خواهند داد . 

فرهاد طهماسبی 
نماینده مردم شریف شهرستانهای نی ریز،استهبان و بختگان



پیام تسلیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی‌ریز در پی ترور دانشمند هسته‌ای

سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا شعبانی‌نیا در اطلاعیه‌ای شهادت شهید دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مرکز فضای مجازی سپاه نی ریز، متن اين پيام به شرح زير است:

فوق كل ذي برٍّ برٌّ حتي يقتل في سبيل الله فاذا قتل في سبيل الله فليس فوقه برٌّ.

معصوم (عليه السلام) فرمودند: بالاتر از هر نيكي، نيكي است تا اينكه شخصي در راه خدا كشته شود پس هنگامي كه در راه خدا به شهادت رسيد هيچ نيكي و ارزشي بالاتر از آن نيست.

بار ديگر استكبار جهاني دست در دست منافقين ملعون نهاد تا نقاب از چهره پليد خود و هم مسلكان مزدورش بردارد. خبر جان گداز شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، جامعه علمي و دانشگاهي و ملت فهيم و بزرگوار ايران اسلامي را در ماتمي عظيم فرو برد.
 
اين جانب اين فاجعه اندوه بار را صميمانه تسليت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان و رحيم براي آن شهيد والا مقام علو درجات و جايگاهي رفيع در جوار قرب الهي و براي خانواده محترم و بزرگوار و سايربازماندگان مكرم صبر جميل و اجر جزيل مسالت مي نمايم.

سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا شعبانی‌نیا
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی‌ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها