تعداد بازدید: ۶۳۷
کد خبر: ۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ - 2020 15 November

 ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیما و عضو شورای عالی فضای مجازی کشور که به دلیل فلیترینگ تلگرام، کانالش را بسته بود، فعالیت مجدد کانالش در تلگرام را اعلام کرد.
قُلمراد:  فکر کنم دیگه تلگرام حسابی ادب شد.
پیشنهاد می‌کنم مسئولین محترم یک مدتی هم جمع کنند از توییتر تشریف ببرند بیرون تا این شبکه منحوس استکباری هم ادب شود و سر جای خودش بنشیند. یک مدتی است دارد غلط‌های زیادی می‌کند.

 رییس پلیس آگاهی تهران:
تا حدود دو سال و نیم پیش ۲۹ درصد از کل سرقت‌های کشور در تهران رخ می‌داد، اما این آمار امسال به ۲۱ درصد از کل سرقت‌ها کاهش یافته است.
قُلمراد: شایدم دزدی در بقیه جاهای کشور خیلی زیاد شده.

 سخنگوی پلیس آلمان اعلام کرد: در حال تحقیق درمورد اقدام یک زن است که در زمان حضور برای استفاده از دستگاه ای‌تی‌ام، ماسک را از چهره خود برداشته و در صورت یک مرد که در نزدیکی او ایستاده بود سرفه کرد.
سخنگوی پلیس تأکید کرد، در صورت مثبت بودن آزمایش ویروس کرونای زن، او به اتهام جنایی آسیب رساندن عمدی به دیگران محاکمه خواهد شد.
قُلمراد: یعنی الان سرفه یه کرونایی، مث کلت رو شقیقه عمل می‌کنه. میشه باهاش یه بانک رو سرقت مسلحانه کرد.

 رئیس سازمان زندان‌ها: ریشه بسیاری از بزهکاری‌ها در بیکاری و نداشتن شغل و درآمد است
قُلمراد: و ریشه بسیاری اختلاس‌ها داشتن چند شغل و مقام و درآمد زیادی و طمع است.

 گزارش رویترز از علاقه خانواده‌های ایرانی به عروسک به‌جای فرزند / در برخی از خانواده‌ها در ایران احتمال داشتن فرزندان بیشتر بار اقتصادی یا عاطفی زیادی را تحمیل می کند اما آنها به داشتن فرزند علاقه‌مند هستند بنابراین عروسک های کودکانه را گزینه ای مناسب به جای نوزاد زنده کرده اند.
بسیاری از مشتریان عروسکهای نوزادی کسانی هستند که فرزندشان از داشتن برادر یا خواهر محروم است و خواهان یک خواهر و برادر هستند تا از تنهایی رهایی یابند.
قُلمراد: با توجه به نیاز عاطفی شدید اینجانب، در صورت موجود بودن همسرِ مهربانِ کم خرجِ زیبا با دستپخت خوب با جنس عروسکی، اینجانب را مطلع فرمایید. شماره در دایرکت.

 محسن رضایی: 
آمریکا در حال فروپاشی است و ما باید جای او را پر کنیم
قُلمراد: ببخشید شما جاخالی ندهید نیازی به پر کردن جای دیگران نیست. چون از همین الان چین یک زنبیل گذاشته و در صف ایستاده تا جای آمریکا را پر کند. بگذارید همین نان و ماست آخری سر سفره مردم بماند.

 «رزم‌حسینی» وزیر صمت:  شرمنده مردم هستیم که تاکنون نتوانسته‌ایم خودروی مناسب با کیفیت خوب به مردم عرضه کنیم
قُلمراد: نه بابا! بی‌خیال. دشمنت شرمنده. شما اصلاً خودتون رو ناراحت نکنین. اصلاً ما مردم به درک. والله پراید ١٢٠ میلیونی که ارزش نداره شما به خاطرش شرمنده بشید. ما نهایتش با تاکسی می‌ریم.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها