تعداد بازدید: ۸۶۳
کد خبر: ۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ - 2020 08 November
خوانندگان عزیز و گرانقدر!
غلامرضا شعبانپور / مدیر مسئول

افزایش بسیار شتابان قیمتها، گرانی و در ادبیات اقتصادی «تورم» در سه سال گذشته با تمام وجود برای همگان ملموس و محسوس است. تورمی که هیچ چارچوبی ندارد.


کاهش تولید، رکود  و مشکلات تحریم‌ها که از سالها قبل وجود داشت با افزایش شتابان نرخ دلار در سال ١٣٩٧کشور را با معضلات فراوانی روبرو کرد؛ بطوری که آنچه همه ما با گوشت و پوست و استخوان حس می‌کنیم گرانی است و گرانی.


یکی از مواد مصرفی هفته‌نامه کاغذ است که متأسفانه ضمن کمیاب شدن، بسیار گران شده است. قیمت کاغذ تحریر که صفحات رنگی روی آن چاپ می‌شود از کیلویی ٨,٠٠٠ تومان به ١٥.٥٠٠ تومان رسیده و متأسفانه بسیار کمیاب هم شده است.


هزینه چاپ حداقل دو برابر شده، هزینه کارکنان و هزینه‌های جاری نیز حداقل ٥٠ درصد بالا رفته است، اما در عین حال ما از تیر ١٣٩٧ یعنی ٢سال  و ٥ ماه گذشته تاکنون هیچ تغییری در قیمت فروش هفته‌نامه نداده‌ایم و همان هزار تومان تاکنون ثابت مانده است. ٢٠٠ تومان از این مبلغ سهم فروشندگان محترم است و آنچه عاید هفته‌نامه می‌شود ٨٠٠ تومان است.


الان در بازار، اسکناس هزار تومانی بسیار کم شده و فروشندگان اظهار می‌کنند هیچ کالای هزار تومانی در مغازه‌اشان وجود ندارد.


با توجه به این مسائل از هفته آینده هفته‌نامه به قیمت ٢ هزار تومان عرضه می‌شود و سهم فروشندگان به ٥٠٠ تومان افزایش می‌یابد. یعنی ١٥٠٠تومان سهم روزنامه و ٥٠٠ تومان سهم فروشندگان.


بنده به عنوان کوچکترین خدمتگزار شما در تنها مطبوعه چاپی شهرستان در گام اول عذرخواهی می‌کنم که مجبور به افزایش قیمت هستیم؛ چون با وضعیت موجود برای  ادامه کار راهی نداریم. در گام دوم از همه صاحبنظران و به ویژه خوانندگان عزیز خواهش می‌کنم هر‌گونه راهکاری به نظرشان می‌رسد از طریق  راه‌های زیر: 
واتساپ و تلگرام: ١٨٠٨ ٨٠٠ ٩١٧ ٠،‌ سامانه پیامک: ١٨٠٨ ٨٠٠ ٩١٧ ١٠٠٠ دفتر: ٠٩٠٣ ٥٣٨٣ - ٠٧١  و رایانامه (ایمیل):info@neyrizanfars.ir در اختیار هفته‌نامه قرار دهند.
شاد و سالم و موفق باشید


غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
مبارکه بیشترم بشه ما سکوت میکنیم.مگه اینهمه گرونی هزار تومنم روش چه فرقی داره؟! باز خدا پدرت بیامرزه اول با مردم در میون میذاری بعضیا که شب میخوابن صبح جمعه میبینن گرون شد.به ریش مردم هم میخندن.خوشا به سعادت شهدا که بهشت رو خریدن و این روزها رو با چشم سر ندیدند.و بدا به حال ما که با چشم سر میبینیم و دلمون آتیش میگیره و کاری جز غصه خوردن از دستمون بر نمیاد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها