تعداد بازدید: ۸۲۲
کد خبر: ۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ - 2020 30 October
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز با اعلام 38 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس، شمار مبتلایان به این بیماری را 551 مورد برشمرد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز، دکتر  داور آل داود با بیان این که از این تعداد 18 مورد زن و 20 مورد مرد به این بیماری مبتلا شده‌اند عنوان کرد: در حال حاضر 16 بیمار بدحال نیز در بیمارستان بستری هستند.

وی در ادامه به دستگیری فرد برگزار‌کننده مراسم در روستای ریزاب اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه علیرغم هشدارها، تذکرات و تعهدات، باز هم فرد خاطی اقدام به برگزار کردن مراسم بدون در نظر گرفتن موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی داشته که با دستور کتبی دادستان دستگیر و پرونده قضایی برای وی تشکیل شده است.

او با تأکید بر این که تعداد مبتلایان به این بیماری در روستاها در حال افزایش است گفت: این گونه رفتارهای عجیب که در این شرایط سخت از بعضی افراد سر می‌زند بازی با جان مردم است و در صورت ادامه این گونه رفتارها آمار در روستاها و بخشها به شدت بالا خواهد رفت.

دکتر آل داود از مردم خواست در این گونه مراسم حضور نداشته باشند؛ چرا که علاوه بر خود نسبت به جان دیگر افراد نیز مسئول هستند.

گفتنی است از 551 مورد مثبت شده کووید 19 در شهرستان، تاکنون 365 مورد بهبود یافته و 7 مورد فوت شده‌اند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها