تعداد بازدید: ۸۶۸
کد خبر: ۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ - 2020 25 October
۱۱بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ شناسایی شدند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بختگان، سرپرست شبکه بهداشت از افزایش مبتلایان به کووید۱۹ در شهرستان بختگان به ۹۷ نفر خبر داد. 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بختگان بیان کرد: تعدادی از همشهریان با استناد به مطالب غیر علمی و باور به اینکه بیماری کرونا را نمی گیرند و با خوردن برخی نوشیدنی ها یا دمنوش ها مصون می مانند و اصرار بر برگزاری میهمانی ها،  دورهمی ها،  مجالس عروسی و یا بزرگداشت متوفیان دارند٬ به راحتی سلامت دیگر شهروندان را به خطر می‌اندازند.

وی ادامه داد: لازم است سایر شهروندان با تذکر، عدم شرکت در محافل مذکور و پیشگیری از شرکت عزیزانشان از مبتلا شدن آن ها به بیماری به کمک حوزه سلامت و سایر ادارات و نهادهای مربوطه بشتابند و باور داشته باشند که در این دوران هر نوع بیماری دارای علایم تب، بی حالی، لرز، سرماخوردگی و.... به احتمال قوی آلودگی به کرونا ویروس است و ممکن است سایر اعضای خانواده را درگیر کند.

 محمدجانی با یادآوری این نکته که این بیماری می تواند تمام گروه های سنی را درگیر کند؛ عنوان کرد: هیچ کس از این بیماری مصونیت کامل ندارد و جهت پیشگیری از این بیماری استفاده کردن از ماسک٬ رعایت فاصله فیزیکی و رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها