تعداد بازدید: ۸۷۴
کد خبر: ۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ - 2020 19 October
رکورد بدترین روز تعداد ابتلا در شهرستان، ماسک تنها راه پیشگیری
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز با اعلام مثبت شدن 22 مورد جدید ابتلا به کروناویروس و افزایش شمار مبتلایان به 391 نفر، پیامدهای ماسک نزدن مردم در سطح شهر را جدی خواند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، به گفته دکتر « داور آل داود» از این تعداد 8 مورد زن و 14 مورد مرد به این بیماری مبتلا و 13 نفر نیز در بیمارستان بستری شده که چند مورد از این بیماران از روستاهای اطراف نی ریز و بقیه ساکن شهر نی ریز هستند.

او بار دیگر در خصوص افزایش تعداد مبتلایان و وخیم تر شدن وضعیت شهرستان در فصل سرد به مردم هشدار جدی داد و افزود: در حال حاضر علاوه بر افزایش تعداد مبتلایان، موارد بدحال و بستری در بیمارستان نیز افزایش داشته است که این زنگ خطری برای مردم بی تفاوت است.

وی همچنین از ابتلای کارمندان و کارگران اصناف مختلف خبر داد و گفت: کارمندان ادارات و کارخانه ها نیز در خطر ابتلای جدی این بیماری قرار دارند.

وی در ادامه از راه اندازی نقاهتگاه بیماران مبتلا به کووید 19 با توجه به بالا رفتن تعداد موارد بستری خبر داد و اظهار داشت، با توجه به وخیم شدن اوضاع شهرستان و شرایط ویژه افزایش ابتلا در نی ریز و نبود تخت بیمارستانی برای بستری، نقاهتگاه نگهداری از بیماران بدحال در نظر گرفته شده است.


گفتنی است از 391 مورد مثبت شده کرونا تاکنون، 301 مورد بهبود و 4 مورد فوتی به ثبت رسیده است.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها