تعداد بازدید: ۹۷۸
کد خبر: ۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ - 2020 09 October
هشدار هشدار
موج سوم و احتمال وارد شدن نی ریز به وضعیت قرمز
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز با اعلام 14 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در نی ریز، شمار مبتلایان این شهرستان را 321 مورد عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، دکتر « داور آل داود» با اعلام این خبر گفت: متأسفانه تعداد مبتلایان در موج سوم رو به افزایش است و این موج با توجه به شروع فصل سرد بسیار خطرناکتر از گذشته خواهد بود.

او با بیان اینکه از این تعداد هفت مورد مرد و هفت مورد زن بوده اند اضافه کرد: سن این بیماران بین 18 تا 35 ساله است و فقط یک مورد مسن در بین بیماران حضور دارد که متاسفانه همه علامت دار هستند و نشان از افزایش افراد ناقل در سطح شهر است.

وی افزود: در حال حاضر به غیر از موارد بستری در بیمارستان های شیراز 6 مورد بیمار بدحال در بیمارستان شهدای نی ریز بستری هستند که نشان از خطرناک بودن موج جدید با توجه به افزایش موارد ابتلا و موارد بدحال دارد. فصل سرما با توجه به بسته شدن درب و پنجره های اماکن عمومی و نبود تهویه مناسب شانس ابتلا را بسیار بالاتر خواهد برد.

دکتر آل داود در ادامه به احتمال ورود شهرستان نی ریز به وضعیت قرمز تأکید کرد و اظهار داشت: تنها راه و موثرترین راه پیشگیری از این همه گیری و قرمز شدن وضعیت شهرستان، استفاده عموم مردم از ماسک بوده که نزدیک شدن به روزهای سرد در بدتر شدن وضعیت شهرستان و کل کشور تأثیر خواهد داشت.

این متخصص قلب و عروق از مردم خواست به توصیه های بهداشتی توجه کنند چرا که ساده انگاشتن موضوع موجب فراگیری روند بیماری و در نتیجه ابتلای عزیزان و نزدیکان خانواده خواهد شد. 

گفتنی است از 321 مورد مثبت شده کرونا در نی ریز تاکنون، 269 مورد بهبود و 4 مورد فوتی به ثبت رسیده است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها