تعداد بازدید: ۱۴۱۵
کد خبر: ۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ - 2020 30 September
اداره ثبت‌اسناد و املاک خبر داد:
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک نی‌ریز در خبری اعلام نمود که تهیه نقشه عرصه املاک برون‌سپاری شده است.
مصطفی علیخانی افزود: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان فارس به ‎استناد تبصره ۳ ماده ۹ آئین‌نامه قانون حدنگار و دستورالعمل برون سپاری تهیه نقشه عرصه املاک به‎منظور تسریع در ارائه خدمات و بکارگیری از توان نیروهای متخصص جویای کار در امور نقشه‌برداری با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

الف ) شرایط عمومی

۱- اشخاص حقوقی با معرفی نقشه‌برداران در مقاطع کاردانی یا کارشناسی و بالاتر (اشخاص حقوقی شرکت‌های مهندسین مشاور با رتبه نقشه‌برداری با پروانه معتبر از سازمان مدیریت برنامه ریزی استان فارس می‎باشد.)

۲- اشخاص حقیقی واجد شرایط شامل فارغ‌التحصیلان رشته نقشه‌برداری در مقاطع کارشناسی و بالاتر و افراد دارای پروانه اشتغال در رشته نقشه‌برداری عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس، کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان فارس، مرکز کارشناسان رسمی دادگستری(قوه قضائیه) استان فارس.

واجدین شرایط بندهای ۱ و ۲ می‌توانند از تاریخ ۰۳/۰۷/۱۳۹۹ تا 10/۰۷/1399 پس از تکمیل فرم درخواست و اسکن مدارک و مستندات شامل مدرک تحصیلی « فتوکپی شناسنامه و کارت ملی» پروانه تخصصی یا پروانه فعالیت خود از طریق سایت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان فارس به آدرسtam.ssaa.ir (http://%D8%A2%D8%AF%D8%B1%D8%B3tam.ssaa.ir)  ثبت نام نموده و تصاویر مستندات ثبت نام شده (برابر اصل شده) را به صورت پست سفارشی و یا حضوری به آدرس شیراز، بلوار ایمان جنوبی، اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس ارسال نمایند. 
(پشت پاکت قید شود مربوط به فراخوان برون سپاری نقشه برداری عرصه املاک)

ب)شرایط اختصاصی

۱- اسامی واجدین شرایط پس از بررسی و تطبیق مدارک توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک به منظور طی نمودن دوره آموزشی معرفی خواهند شد.

۲- گذراندن دوره آموزشی افراد معرفی شده و کسب امتیازات لازم و قبولی در آن با اخذ گواهی نامه پایان دوره

۳- امضاء تعهدنامه پذیرش ضوابط

۴- گذراندن دوره کارآموزی 

۵- سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس نسبت به افراد معرفی شده هیچگونه تعهد استخدامی و یا رابطه شغلی نداشته و فراخوان مذکور صرفاً دعوت به همکاری برای برون سپاری امور تهیه نقشه عرصه املاک می باشد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها