تعداد بازدید: ۱۰۲۲
کد خبر: ۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ - 2020 24 September
مدیرکل پست فارس به همراه معاون فنی و رئیس حراست پست فارس و رئیس پست نی ریز با هدایت سرپرست فرمانداری دیدار و به بررسی مسائل ، مشکلات و ارتقاء اداره پست این شهرستان پرداختند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز، مدیر کل پست استان فارس در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کلی پست به بیان بعضی از مشکلات پرداختند.

وی با اشاره به اینکه: اداره پست امادگی داردبا ارائه سرویس های نوین در راستای خدمت به مردم گامهای موثری را بردارد گفت: در این راستا امید است بتوانیم با مساعدت و همفکری مسئولین محترم شهرستان نی ریز بیش از گذشته در توسعه اقتصادی شهرستان نی ریزگام برداریم
هدایت سرپرست فرمانداری نیز در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات اداره پست شهرستان و تقدیراز رئیس و کارکنان این اداره  با اشاره به  اینکه : خدمات اداره پست در حد انتظار نیست واین نیاز به همکاری به جهت تجهیز وتامین نیروی انسانی لازم است گفت: می طلبد تمهیدات مناسب در این خصوص اندیشیده شود تا جامعه از خدمات پستی خصوصاٌ خدمات نوین بهره مند شود و ما هم در حد توان مساعدت خواهیم کرد.

وی همچنین آمادگی فرمانداری را جهت هرگونه کمک و همکاری با اداره پست را اعلام نمود و افزود : فرمانداری در حد توان تمام سعی و تلاش خود را برای رفع مسائل و مشکلات اداره پست و در چارچوب مقررات به کار خواهد گرفت . 

گفتنی است در این دیدار؛  استفاده از ظرفيتهاي پست در جهت رونق اقتصادي شهرستان مورد تاکيد طرفين قرار گرفت و همچنین مقرر شد با توجه به نا مناسب بودن مکان فعلی ساختمان اداره پست  نی ریز پیگیری لازم در خصوص جابجایی ساختمان مذکورصورت پذیرد.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناتور
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
0
امیدوارم اداره زحمت کش پست مرسوله ها رو زودتر به دستمان برساند. ممنون
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها