تعداد بازدید: ۱۱۰۰
کد خبر: ۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱ - 2020 18 January
آیت‌ا... فقیه در جمع نماز گزاران جمعه:
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه احراز صلاحیتهای شورای نگهبان را عاملی دانست که کشور دست هر کسی نیفتد.
عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس:
امام‌جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه 27 دی، با بیان این مطلب اظهار داشت: «کشور را نباید دست افراد بی کفایت داد. اگر شما در یک مکان عمومی بخواهید وضو بگیرید، آیا حاضرید وسایلتان را به دست افراد ناشناس بدهید؟ بنابراین کشور را باید دست افراد شایسته بدهیم و هر کسی نباید بتواند به مجلس راه پیدا کند.»

ایشان در جایی دیگر، سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراین را خطایی از جانب پدافندهوایی ما  عنوان کرد و در عین حال گفت: «این نباید باعث شود که ما دست از سپاهمان برداریم. امام(ره) فرمود: اگر سپاه نبود، ایران نبود. سپاه تا به امروز ۴۱ هزار شهید داده، خون دلها خورده و در برابر دشمنان مقاومت کرده است. این دلیل نمی‌شود که دشمنان به میدان بیایند و سپاه را تضعیف کنند. »

خطیب جمعه نی‌ریز افزود: «آمریکا باید از غرب آسیا خارج شود. همه مفاسد گردن این غول جهانی است که جز فساد چیزی به ارمغان نیاورده است.»

آیت‌ا... فقیه روز غزه را یادآور شد و گفت: «غزه  باریکه‌ای کنار اسرائیل و مرکز ابتکار بزرگی برای آوارگان فلسطینی است. سردار شهید سلیمانی ابتدای تشکیل سپاه قدس به آنجا رفت و کاری کرد که فلسطینیان به جای سنگ، موشک به اسرائیل پرتاب کنند.»

امام جمعه نی‌ریز در پایان خواستار کمک مردم به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان شد.

بعد از مراسم نماز جمعه نیز نمازگزاران در حمایت از سپاه پاسداران راهپیمایی کردند و شعار سر دادند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها