تعداد بازدید: ۹۴۵
کد خبر: ۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ - 2020 18 January
بیش از 145 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تا کنون به تعداد 26 نفر در قالب کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) مساعدت گردیده است.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)  نی ریز، عبدالعظیم عباسی معاون حمایت و توانمند سازی اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) نی ریز بابیان اینکه تسهیل در ازدواج نیازمندان تحت حمایت از برنامه‌های مهم و اولویت‌های این نهاد مقدس می باشد، گفت: کمک به این امر خجسته علاوه بر اجر معنوی و ثواب اخروی، گامی در جهت ریشه‌کنی فقر و خودکفایی جامعه تحت حمایت این نهاد مقدس است.

او میزان کمک این نهاد درزمینهٔ ازدواج نیازمندان را از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 145میلیون  تومان اعلام کرد و افزود: با این مبلغ به تعداد 26 نفر در قالب کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج مساعدت گردیده است .

عباسی افزود: 10 نوعروس دیگر کماکان در صف دریافت کمک‌ هزینه جهیزیه قرار دارند. که نیازمند مساعدت خیرین و نیکوکاران می باشند.

عباسی تأکید کرد: با وضعیت اقتصادی کنونی و در شرایطی که قیمت کالا‌ها و خدمات مربوط به ازدواج افزایش‌یافته است برای کمک مؤثر به خانواده‌های نیازمندان و حفظ عزت و آبروی نوعروسان تحت حمایت این نهاد به مشارکت بیشتر مردم خیر و فداکار نی ریز نیازمند هستیم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها