تعداد بازدید: ۴۱۵
کد خبر: ۱۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ - 2023 25 May
درمانگاه 24 ساعته شهدای کمیل نی‌ریز در محل بیمارستان قدیم افتتاح شد.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز گفت: «ما در مجموعه قدیم بیمارستان، در حال راه‌اندازی یک مجموعه ۳۰ تختخوابه بخش اعصاب و روان هستیم که از ابتدای تیرماه شروع به فعالیت خواهد کرد. از امروز هم درمانگاهی که به عنوان اتفاقات آن بخش و همچنین درمانگاه ۲۴ ساعته برای مردم است، راه‌اندازی کرده‌ایم تا بتوانیم خدمات را زودتر در اختیار مردم قرار دهیم.»


دکتر داور آل‌داود افزود: «در حال حاضر درمانگاه ۱۴ تخت تزریقات و پانسمان و ۴ پزشک و ۱۴ نیرو  دارد که به طور شیفتی ویزیت می‌کنند. خدمات پرستاری هم به طور کامل ارائه می‌شود. همین طور بخش رادیولوژی، او پی جی (عکسبرداری دندان) و آزمایشگاه ارائه خدمات می‌کنند. این درمانگاه به طور موقت از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب، حتی روز‌های تعطیل فعال است و از ۱۳ خرداد، ۲۴ ساعته خواهد شد. ان‌شاءا... با پیشرفت و پیگیری در بخش اعصاب و روان، می‌توانیم خدمات را گسترش دهیم و اگر بخش خصوصی به سیستم اضافه شود، می‌توانیم به طور تدریجی یک درمانگاه کاملتر و تخصصی را برای خدمات‌رسانی به مردم شهرستان آماده کنیم. همچنین به زودی داروخانه هم به این درمانگاه اضافه خواهد شد.»


گزارش کامل مراسم افتتاحیه را در شماره آینده هفته‌نامه نی‌ریزان فارس بخوانید...

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
0
0
چطوره که درمانگاه مشکان از موقع سقایی مجوز شبانه روزی شدن رو گرفته و تا الان محقق نشده اما توی یک سال توی نی ریز انجام میشه؟
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها