تعداد بازدید: ۳۳۰
کد خبر: ۱۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷ - 2023 22 May
سهمیه نی‌ریز در سال گذشته ۱۹۴ نفر از ۲۶۰۰ عضو
جزئیات و نحوه ثبت‌نام وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد.
 
بازنشستگان در هر استان و شهرستان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی اقدام به ثبت‌نام و در نهایت دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی کنند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از افزایش مبلغ وام بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: از خردادماه ثبت‌نام از بازنشستگان توسط کانون‌های بازنشستگی برای دریافت وام آغاز شده است.

احمد اسفندیاری با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان خود اظهار کرد: طی سنوات گذشته این سازمان بر پایه یک برنامه‌ریزی مدون این وام را به بازنشستگان خود پرداخت کرده است.

اسفندیاری تصریح کرد: سال گذشته مبلغ ۱۲ میلیون تومان به بازنشستگان واجد شرایط به‌عنوان وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شد که با پیگیری‌های صورت‌گرفته امسال این رقم افزایش پیدا کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که امسال چه‌تعداد از بازنشستگان تأمین اجتماعی از تسهیلات و وام اشاره‌شده بهره‌مند خواهند شد، خاطرنشان کرد: بر پایه برنامه‌ریزی انجام گرفته امسال قرار است ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان از تسهیلات اشاره‌شده بهره ببرند.

در همین رابطه با مهدوی مسئول کانون بازنشستگان نی‌ریز تماس گرفتیم؛ او گفت: با توجه به اینکه ما ۲۶۰۰ نفر تحت پوشش داریم و اغلب بازنشستگان زیر ۷ میلیون تومان حقوق می‌گیرند تمام آنان را دارای اولویت می‌دانیم و به ترتیب با آن‌ها تماس می‌گیریم و به بانک معرفی می‌کنیم.

سهمیه‌ها بسیار ناچیز است و در سال گذشته تنها ۱۹۴ نفر به ما سهمیه دادند.
 
وی افزایش وام از ۱۲ به ۲۰ میلیون تومان را تأیید کرد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها