تعداد بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۱۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 2023 20 May
به منظور ارائه دستاورد‌های اجرای طرح تنوع بخشی به معیشت خانوار‌های روستایی، نمایشگاه تولیدات بانوان روستا‌های غدیرگه و حاجی‌آباد شرکت‌کننده در کارگاه‌های آموزشی، در حسینیه حاجی‌آباد برگزار شد.
نویسنده : روابط عمومی انجمن میراث ماندگار بختگان

در این نمایشگاه که با حضور جمع زیادی از کارآموزان و هنرجویان داوطلب روستا‌های هدفِ اجرای طرح معیشت برگزار شد؛ علاوه بر محمدجواد رنجبر مجری طرح و تسهیلگران و آموزشگران (میترا شفیعی، مرضیه ریحانی و محمد رضا سامانی)، مربیان هر رشته شغلی (مقدم و وجدی) نیز حضور داشتند.

لازم به توضیح است که در این دوره، کلاس‌های کارگاهی حاجی‌آباد در رشته‌های خیاطی و بافندگی برگزار شد که حاصل آن آموزش دوخت و تولید ده‌ها دست انواع چادر نماز، بلوز، شلوار دامنی و مانتو در رشته خیاطی و همچنین بیش از ۱۰۰ مورد بافتنی شامل: ده‌ها جفت انواع پاپوش، دستکش و نیز دستگیره، اسکاچ، کلاه، لیف حمام و... می‌باشد که در این آئین به نمایش گذاشته شد.

علاوه بر آن ده‌ها جفت کفش دست بافت و انواع کیف‌های چرمی دست‌دوز که تمامی آن‌ها برچسبِ نشان و برند تجاری با عنوان «پوشینه بهاور» را داشتند (از تولیدات دستی پایدارسازی روستای اول) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها