تعداد بازدید: ۶۵۷
کد خبر: ۱۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ - 2023 29 April
حادثه ترافیکی در بولوار ولایت، جوان ۲۰ ساله را به کام مرگ فرستاد.

به گفته منابع آگاه، این حادثه ساعت ۲۳ جمعه ۸ اردی‌بهشت در انتهای بولوار ولایت (حوالی پشت پمپ بنزین شهرداری) رخ داد.

گفته می‌شود یک خودرو زانتیا که با سرعت بالا در حال رانندگی بوده، کنترلش را از دست داده، منحرف می‌شود و به دیواره بریدگی برخورد می‌کند و در ادامه، فردی را که در حال پیاده‌روی بوده زیر می‌گیرد. این خودرو در نهایت با خروج از بولوار، متوقف می‌شود.

در پی این حادثه، کارکنان اورژانس ۱۱۵ در محل حاضر شدند و پس از اقدامات درمانی اولیه، به سرعت مصدوم را به بیمارستان شهدای سلامت انتقال دادند. اما متأسفانه تلاش‌های کادر درمان بیمارستان فایده‌ای نداشت و جوان ۲۰ ساله جانش را از دست داد.

به گفته برخی شاهدان، در زمان بروز حادثه، چراغ‌های تازه نصب شده بولوار ولایت خاموش بوده است.

حامد فرغت شهردار نی‌ریز در این رابطه و در گفتگو با خبرنگار ما پاسخ داد: «تعدادی از چراغ‌های قسمت پشت پمپ بنزین، پنجشنبه (یک روز قبل از حادثه) و در پی رعد و برق شدید سوخته بود که کارکنان ما آن را رفع کردند. هر چند با توجه به این که عملیات عمرانی بولوار ولایت هنوز کامل نیست و در برخی نقاط آن هنوز محوطه کارگاهی وجود دارد، سرعت مجاز تردد در این بولوار ۳۰ کیلومتر در ساعت است و پس از تکمیل پروژه، به ۵۰ کیلومتر در ساعت افزایش پیدا می‌کند.»

وی در پاسخ به برخی انتقاد‌ها در مورد نبود گذرگاه عابر پیاده در بولوار ولایت گفت: «احداث گذرگاه عابر پیاده قبل از تأمین کامل روشنایی بولوار، خود می‌تواند خطرات بیشتری را برای عابر پیاده ایجاد کند. روشنایی هم که هنوز به طور کامل اجرا نشده و یک پروژه در دست انجام است. بعد از کامل شدن روشنایی، ما با هماهنگی پلیس راهور و شورای ترافیک، خط‌کشی‌ها، تابلو‌های عبور عابر پیاده و پس از آن گذرگاه‌های عابر پیاده را اجرا می‌کنیم. اما در جایی حوالی مسکن مهر که رفت و آمد زیاد بوده، همین حالا گذرگاه عابر پیاده را اجرا کرده‌ایم.»

مرگ دلخراش عابر پیاده 

 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها