تعداد بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۱۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹ - 2023 23 April
راه‌های ارتباطی: واتساپ و تلگرام: 1808 800 917 0 دفتر: 0903 5383 - 071 رایانامه (ایمیل):neyrizanfars@gmail.com

شهرداری نی‌ریز
1- آیا ممکن است فضای سبز در مسکن مهر ایجاد شود؟
2- باسلام، می‌خواستم از روشنایی بولوار ولایت تشکر کنم. امیدوارم که کار خود را نیمه‌کاره رها نکنید.
3- شهربازی ..... بیش از 50 درصد افزایش قیمت بلیت داشته است. آیا این افزايش قيمت با مجوز صورت گرفته؟ در صورت صدور مجوز قانونی، آیا این اقدام در راستای تحقق شعار امسال (مهارتورم و رشد تولید) صورت گرفته است؟
4- ۸ ماه است که برای آسفالت کوچه‌ پول داده‌ایم. این طور که معلوم است برای یک کوچه ۶ متری بن‌بست نسبت به جاهای دیگر پول زیادی از ما گرفته‌اند. اما باز نمی‌آیند آسفالت کنند.

پاسخ شهرداری نی‌ریز:
1- احداث فضای سبز در محدوده مسکن مهر، در تعهدات شهرداری نیست. هر چند که مذاکرات و مکاتبات و پیگیری‌های لازم در این خصوص  توسط شهرداری صورت پذیرفته است.
2- متقابلاً از شما شهروند عزیز سپاسگزاریم. درخصوص نیمه رها کردن پروژه‌ها، موضوع مبهم است. اما بدیهی است همه پروژه‌ها در همه سازمانهای پروژه محور بر اساس جریان نقدینگی در یک مدت زمان مشخص به انتها و بهره‌برداری می‌رسند و توقف یک پروژه به معنای نیمه کاره رها کردن آن نیست.
3- هیچ گونه مجوز افزایش قیمت برای شهربازیها توسط شهرداری صادر نشده و توسط ناظر پیمانکار مورد اشاره، بررسی و در صورت صحت، با ایشان برخورد قانونی لازم صورت می‌پذیرد. 
4- با سلام خدمت شهروندمحترم، آسفالت کوچه‌ها بر اساس نوبت و فیش واریزی انجام می‌گردد. چنانچه مبلغی بیش از آنچه که باید از شما دریافت شده، به شهرداری مراجعه فرمایید. از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.
-----------//-----------

شهرداری نی‌ریز - شورای ترافیک
سر چهار‌راه مسکن رانندگان و فرهنگیان B1 محوطه خطرناکی است که جان بچه‌هایی را که دوچرخه‌سواری می‌کنند تهدید می‌کند. یک میدان کوچک و نصب چراغ خطر می‌تواند این محوطه را امن‌تر کند.

پاسخ شهرداری نی‌ریز:
تصویب سرعتکاه‌ها، میدانها، سرعت مجاز رانندگی و... در حیطه اختیارات شورای محترم ترافیک شهرستان است. درصورت تصویب، انجام خواهد شد.
-----------//-----------

شهرداری نی‌ریز - اداره پست
کوچه‌های فرعی خیابان خوارزمی فاقد تابلوهای آدرس پستی است. عموماً در آدرس‌دهی با مشکل مواجه می‌شویم یا این که مأمور پست قادر به شناسایی محل و یا کوچه نمی‌شود.

پاسخ شهرداری نی‌ریز:
با سلام، موضوع بررسی و در دستور کار قرار خواهد گرفت.
-----------//-----------

بیمارستان شهدای سلامت
برخی اوقات سگهایی در بیمارستان پرسه می‌زنند؛ ...... لطفاً رسیدگی کنید.
پاسخ بیمارستان شهدای سلامت:
سلام، وقت بخیر. قبلاً چند مرتبه با شهرداری هماهنگ شده و اقداماتی صورت گرفته است. ولی با توجه به این که دیوار بیمارستان کامل نیست، این مشکل برطرف نشده است.
-----------//-----------

نی‌ریزان فارس
بسیار زیبا و جامع پاسخ برخی منتقدین که بی انصافانه و با غرض‌ورزی و افراطی‌گرایی هم در زمان حیات کیومرث پوراحمد با زبانی زننده و هم بعد از فوت ایشان با غرض‌ورزی راجع به این کارگردان فقید موضع گرفتند، شما چه زیبا مطلب نوشتید... بسیار ممنون و قدردانم.
نی‌ریزان فارس: با سلام و سپاس، از توجه شما به جامعه هنرمندان گرانقدر و نشریه خودتان سپاسگزاریم.

 ادارات، سازمانها و نهادهایی که در این شماره به سؤالات و انتقادات مردمی پاسخ نداده‌اند:
- شورای ترافیک
- اداره پست

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها