تعداد بازدید: ۲۳۳
کد خبر: ۱۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ - 2023 22 April
امام جمعه نی‌ریز در مراسم نماز عید فطر از پیگیری مشکلات شهرستان از جمله نبود درمانگاه شبانه‌روزی و میدان تره‌بار و همچنین مشکل آب ریزاب گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز عید فطر که به صورت یکجا در خیابان قدس برگزار شد، اظهار داشت: «به من می‌گویند چرا مشکلات شهرستان را در خطبه‌ها مطرح نمی‌کنی؟ البته وظیفه من و مسئولان این است که به دنبال حل مشکلات مردم و شهرستان باشیم. خواهش من این است کسانی که مشکلی را در هر زمینه‌ای می‌بینند، به شکل کتبی بنویسند و به من و مسئولان بدهند. حتماً بررسی می‌شود و ضرورتی ندارد که در خطبه‌ها گفته شود. این که در خطبه‌ها گفته شود، مشکلی را حل نمی‌کند و باید کار عملی انجام شود. راه حل، همکاری و وحدت و با هم بودن است. البته اقداماتی صورت گرفته و امیدواریم به زودی شاهد حل مشکلات باشیم. خواسته مردم عزیز ما راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی است و با پیگیری‌هایی که انجام گرفت، مجوز درمانگاه شبانه‌روزی با ۳۶ تخت گرفته شد و ان‌شاء‌ا... به زودی افتتاح می‌شود. مشکل آب ریزاب و بنه‌کلاغی نیز اعلام شده به زودی حل خواهد شد و اقداماتی صورت گرفته که به زودی نتیجه خواهد داد.»

پیگیر مشکلات شهرستان هستیم

وی افزود: «برخی می‌گویند در مساجد هیئت امنا نداریم که این کار هم در دست اقدام است و به زودی انجام خواهد شد. در کنار هیئت امنا قرار نیست کسی حذف شود. قرار است در هر مسجدی در کنار هیئت امنای فعال، شورای جوانان تشکیل شود و با هم همکاری داشته باشند و مسجد و محله‌ را آباد کنند. هر مسجدی در هر محله اگر آباد شد، آن محله آباد می‌شود.»

پیگیر مشکلات شهرستان هستیم

امام جمعه نی‌ریز عنوان داشت: «گلایه مردم از نداشتن میدان تره‌بار است. می‌گویند چرا در نی‌ریز میدان تره‌بار وجود ندارد و باید برویم از جاهای دیگر خرید کنیم؟ یا اگر در نی‌ریز خرید می‌کنیم، مجبوریم گران بخریم. این نیز در دستور کار جدی قرار گرفته و فرماندار محترم دستور آن را داده است.»

پیگیر مشکلات شهرستان هستیم

ایشان گفت: «همه می‌دانید که قصد دشمنان ما براندازی نظام جمهوری اسلامی است. سالها است تلاش می‌کنند و دست‌بردار نیستند. به دنبال فتنه و دو قطبی کردن هستند و در فتنه ترکیبی اخیر، به دنبال تخریب بنیان خانواده هستند. ما باید بیش از پیش برای مکر دشمن و فتنه‌های دشمنان آماده باشیم.»

پیگیر مشکلات شهرستان هستیم

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: «در مسئله حجاب عده‌ای غافل هستند و گرفتار شده‌اند. وظیفه ما تذکر لسانی است و باید با زبان لیّن تذکر داد و برخورد تند صحیح نیست؛ چرا که کار دشمن ایجاد اختلاف است. البته مسئولان برنامه‌هایی را هم در دست اقدام دارند؛ از جمله این که پلاک خودروها خوانده و جریمه می‌شوند و در مراحل بعدی خودرو توقیف می‌شود.»

وی گفت: «در کشور مشکلات و کاستی‌هایی هم داریم؛ اما باید خدمات را هم ببینیم. دشمن می‌خواهد ما را مأیوس کند. در ضمن باید کمک دهیم تا نارسایی‌ها برطرف شود.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها