تعداد بازدید: ۹۹
کد خبر: ۱۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰ - 2023 16 April

سالی که گذشت همراه بود با وعده‌های ریز و درشت مسئولان؛ در شماره قبل به بررسی وعده‌های نیمه نخست ۱۴۰۱ پرداختیم و در این شماره نیمه دوم و پایانی را می‌آوریم.

- نیمه دوم باز هم با وعده‌های فرماندار نی‌ریز آغاز شد. او اعلام کرد که گمرک و دانشگاه علوم پزشکی در نی‌ریز راه‌اندازی خواهد شد.

استاندار فارس در گفتگو با رسانه‌ها از اعتبار ۱۶ هزار میلیاردی راه‌آهن شیراز- گل گهر خبر داد.

- مسئولان در جلسه کارگروه اشتغال اعلام کردند که با ۷۵۱ شغل نسبت به سال گذشته ۱۱۲ شغل بیشتر ایجاد کرده‌اند.

- بهروز افخمی در سفر به نی‌ریز اعلام کرد که برخی از تصاویر نی‌ریز بر روی پرده سینما می‌رود، اما تا این لحظه رنگ اجرا به خود نگرفته است.

- فرماندار در شورای اداری اعلام نمود که مردم از ادارات ناراضی هستند و تغییرات مدیریتی در راه خواهد بود.

اعضای شورای شهر وعده دادند که در نی‌ریز خانه فرهنگ و هنر و سینما راه‌اندازی می‌شود.

- ابوالفضل فقیه عضو هیئت امنای مسجد امام حسن خبر از احداث گنبد فیروزه‌ای ۱۳ متری مسجد امام حسن در کنار کاروانسرای سروی داد.

- کاشت ۱۵ هزار گلدان گل در شهر نی‌ریز  وعده شهردار در نیمه دوم سال بود.

- پس از  کش و قوس‌های فراوان پیمانکار روگذر بالاخره در ۲۰ آذرماه گذشته خلع‌ید شد و پس از آن مسئولان گفتند که روگذر به شرکت سویل تونل واگذار شده و با قدرت ادامه می‌یابد.

- مدیرعامل فولاد اعلام کرد که فولادسازی تا پایان بهمن ماه شروع به کار می‌کند و با پیشرفت ۹۰ درصدی روبرو شده  است.

- استاندار فارس در سفر یک روزه ششم بهمن به نی‌ریز آمد؛ آبگیری دریاچه تا پایان دهه فجر، راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی بیمارستان شهدا تا یک ماه آینده، افتتاح روگذر در دهه فجر سال آینده، کلنگ‌زنی خط انتقال آب از سد چشمه عاشق، خرید دستگاه ایکس‌ری برای گلوگاه قطرویه از جمله و عده‌های استاندارد در نی‌ریز بود.

- با وجود اینکه اعلام شده بود حقابه بختگان ۱۰۰ میلیون مترمکعب شده، اما در زمان رهاسازی این عدد به۳۰ میلیون متر مکعب کاهش یافت.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها