تعداد بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۱۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴ - 2023 16 April
مسابقات فوتسال جام رمضان درحالی آغاز می‌شود که این ماه رو به اتمام است.
نویسنده : مجید پاکیزه‌دامن/ گروه ورزش

با سرپرستی علیرضا نورالهی در رأس هیئت فوتبال، علیرضا مظفری جایگزین محسن شفیعی در کمیته فوتسال شد و تصمیم برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان را گرفت.

مظفری گفت: تعداد 12 تیم اعلام آمادگی کرده بودند که در جلسه 17 فروردین 11 تیم حضور یافتند و با همان تعداد تیمِ حاضر در جلسه، مراسم قرعه‌کشی انجام گرفت.

بازی‌ها به صورت دو گروه الف و ب برگزار می‌شود و در گروه الف تیم‌های: پویش پاسارگاد، اهورا، فولاد غدیر، آریا پارس بسترم، وحدت نواب و آریا حضور دارند و در گروه ب که 5 تیمی است تیم‌های: شهدای مشکان، زاگرس، پرسپولیس دهچاه، سکه خیرخواه و امیر‌مهر وزیره قرار دارند.

به گفته مسئول کمیته فوتسال، مسابقات قرار بود از سه‌شنبه هفته قبل آغاز شود که به علت مشخص نبودن وضعیت برخی تیم‌ها و همچنین مکان برگزاری بازی‌ها، این مسابقات به تأخیر افتاد. قرار است مسابقات در سالن مجموعه ورزشی سادات برگزار شود.

اما هادی دهقان مسئول واحد تربیت‌بدنی آموزش و پرورش که سالن سادات زیر نظر اوست از برگزاری مسابقات در این مکان اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: سیستم برق سالن دچار مشکل فنی است و طی مکاتباتی که با اداره برق نی‌ریز صورت گرفته قرار است مشکل به وجود آمده رفع شود.

برنامه بازی‌های این جام در صورت مشخص شدن به اطلاع خوانندگان خواهد رسید.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها