تعداد بازدید: ۲۷۵
کد خبر: ۱۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ - 2023 15 April
امام جمعه نی‌ریز گفت: «با وحدت خوبی که در شهر به وجود آمده و امیدوارم پایدار بماند، تنها یک نماز عید فطر در شهر خوانده خواهد شد که مکان آن به زودی اعلام خواهد شد.»

حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمود حسینی در خطبه‌های نماز‌جمعه ۲۵ فروردین، از همه کسانی که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده بودند تشکر کرد و اظهار داشت: «با پیام امام خمینی (ره)، روز قدس جهانی شد، گروه‌های مقاومت با هم متحد شدند و صهیونیست‌ها که می‌خواستند قبله اول مسلمانان را پایتخت خود کنند، عقب‌نشینی کردند.»

یک نماز عید فطر در شهر خوانده خواهد شد

ایشان اضافه کرد: «همه ظلم‌هایی که می‌کنند، تنها دلیلش این است که نابودی خودشان را دارند می‌بینند. تنها نظامی که در آینده نزدیک تغییر می‌کند، رژیم اسرائیل است، نه ایران. آمریکا هم رو به افول است و امروز برخی کشور‌ها بحث جایگزینی پول خودشان به جای دلار را دارند. این که برخی می‌گویند چرا مرگ بر آمریکا و اسرائیل می‌گویید و بیایید با همه دنیا دوست باشید، فکر غلطی است. عقل حکم می‌کند که ما باید طرفدار مظلوم و دشمن ظالم، زور و زر و تزویر باشیم. مسئله مرگ در قرآن و نهج‌البلاغه ذکر شده و خیلی اوقات خداوند برای کسانی که ظلم و ناسپاسی می‌کنند یا دروغ می‌گویند، عبارت مرگ بر شما را ذکر کرده است. از جمله آیه سی‌ام سوره توبه، آیه دهم سوره ذاریات، آیه چهارم سوره بروج، آیه هجدهم سوره عبس و همچنین در خطبه ۲۷ نهج‌البلاغه که امام علی (ع) خطاب به اهل کوفه به کار برده است.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها