تعداد بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۱۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 2023 08 April
فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۵۱۵ کیلو مواد مخدر توسط مأموران انتظامی شهرستان نی ریز خبر داد.  

سرهنگ عظیم‌ا... کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز با همکاری عوامل یگان تکاوری، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون، ۳۰۰ کیلو تریاک که در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

سرهنگ کرمی گفت: در عملیاتی دیگر، مأموران ایستگاه بازرسی قطرویه شهرستان نی‌ریز با همکاری مأموران یگان تکاوری در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو وانت آریسان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۱۷۱ کیلو تریاک که به طرزماهرانه‌ای در داخل سقف اتاق عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف شد. در این خصوص ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز اظهار داشت: همچنین مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی قطرویه با همکاری مأموران یگان تکاور استان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو سواری ساینا مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۴۰ کیلو تریاک کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها