تعداد بازدید: ۲۸۵
کد خبر: ۱۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 2023 08 April
وقتی مسئولان خواب بودند
در آخرین روز از سال ۱۴۰۱ اتفاقی بزرگ برای فوتسال نی‌ریز رقم خورد و تیم اهورا در بهبوهه خواب زمستانی مسئولان شهرستان پای به فینال فوتسال استان گذاشت.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال استان دوشنبه ۲۹ اسفند اهورای نی‌ریز در سالن پهلوانان نصیری شیراز برای مشخص شدن قهرمان به دیدار شهرداری مرودشت رفت و در نهایت با قبول شکست ۲ بر صفر، نایب قهرمان مسابقات شد.

با وجود این شکست، اهورا مقابل حریف قَدَر خود، تیم دست و پا بسته‌ای نشان نداد و بار‌ها دروازه حریف را با تهدید جدی روبرو ساخت. حتی چهار صحنه تک به تک بازیکنان اهورا با دروازه‌بان حریف و اصابت سه توپ به تیرک دروازه تیم مقابل می‌توانست نتیجه را به سود نماینده نی‌ریز رقم بزند و جام قهرمانی در دستان سبحان طغرایی کاپیتان اهورا لمس شود.

اما کسب این عنوان برای تیم اهورا دستاوردی کمتر از تیم شهرداری مرودشت نبود و با اعلام حسین قنبری رئیس هیئت فوتبال فارس، هر دو تیم حاضر در فینال جواز حضور در مسابقات زیرگروه فوتسال کشور را به دست آوردند و اهورا به عنوان نماینده نی‌ریز در مسابقات فصل بعد فوتسال زیرگروه کشور حضور خواهد داشت.

در دیدار فینال که دوشنبه برگزار شد، تعدادی از هواداران تیم اهورا با حضور در محل برگزاری مسابقه با شور و هیجان فراوان به تشویق تیم خود پرداختند و در حالی که مسئولان شهرستان مرودشت از جمله نماینده مجلس، شهردار، رئیس ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال این تیم را همراهی می‌کردند، اثری از حتی یک مسئول ورزشی از نی‌ریز در سالن مسابقه نبود.

حضور در فینال مسابقات لیگ برتر فوتسال استان و به دست آوردن مقام نایب قهرمانی توسط اهورا در حالی است که تاکنون هیچ تیمی از نی‌ریز موفق به کسب آن نشده و این رکورد شاید تا مدت‌ها پا برجا بماند.

نوشتنی است تیم اهورا در مرحله نیمه نهایی با شکست تیم سالیذ مرودشت توانست به فینال این مسابقات راه‌یابد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها