تعداد بازدید: ۵۸۷
کد خبر: ۱۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ - 2023 11 March
راه‌های ارتباطی: واتساپ و تلگرام: ۱۸۰۸، ۸۰۰، ۹۱۷، ۰ دفتر: ۰۹۰۳، ۵۳۸۳ - ۰۷۱ رایانامه (ایمیل):info@neyrizanfars.ir

شهرداری نی‌ریز
ظاهراً فرایند آسفالت شهرک آزادی مراحل چند ساله دارد.  حدود مرداد یا شهریور ماه ۱۴۰۰ کانیو‌گذاری شد، بعد از گذشت یک سال از آن زیر‌کوبی شد و حالا هم چند ماه از زیر‌کوبی گذشته است. با وجود این که به گفته خود مسئولان شهرداری بنا بود قبل از عید آسفالت تمام شده باشد، ولی هنوز خبری نیست.

پاسخ شهرداری نی‌ریز:
با سلام و احترام، آسفالت معابر پس از تأمین قیر انجام می‌شود.
*****
همچنین در پاسخ به سؤالات همشهریان گرامی که در شماره قبل به چاپ رسید، پاسخ‌های زیر ارائه می‌شود:
۱- باسلام خدمت شهروندمحترم، ازمحل بازدید و در صورت اصلاح، رفع نقص خواهد شد.
۲- با سلام خدمت شهروند محترم، چون مکان یادشده کانال است و مشکل ترافیکی دارد، امکان‌پذیر نیست.   
 ۳- از محل بازدید می‌شود و در صورت امکان اصلاح می‌گردد.  
۴- مسیر یاد شده نیاز به تملک دارد و فعلاً امکان پذیر نیست.  
۵- منطقه مورد نظر خارج از محدوده طرح تفصیلی شهر نی‌ریز است.  
۶- با سلام خدمت همشهری گرامی، در دستور کار نیرو‌های خدمات شهر قراردارد و نظافت و جاروی همه کوچه‌های سطح شهر به صورت چرخشی انجام می‌شود.
۷- تعمیر و مرمت و نوسازی پارک‌ها و سایر ابنیه شهر اولاً منوط به تأمین اعتبار و نقدینگی است و ثانیاً حفظ و نگهداری تجهیزاتی که با پول مردم خریداری شده توسط خود شهروندان صورت می‌پذیرد و این به معنای بی توجهی نیست.  
-----------//-----------

فرمانداری - نماینده مجلس
۱- ما مردم دهچاه، غوری و بقیه روستا‌های بخش پشتکوه، از نماینده مجلس و فرمانداری درخواست داریم تا به فکر تقویت پلیس باشند... اگر ممکن است، دو ماشین به کلانتری مشکان بدهند. همین ماه در این جاده مرگ چندین حادثه رخ داده که پلیس باید سر حادثه حاضر باشد و در این موارد، تمام فوریت‌های پلیسی باید راکد بماند.
۲- بنا به واقعیت انکارناپذیر از عملکرد کارکنان، راندمان کاری کم است و با تعطیل شدن یک روز در هفته میزان کار مفید، از دو ساعت هم کمتر می‌شود. ضمن این که با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش ورودی آب سدها، احتمالاً در فصل تابستان کشور با مشکل تولید برق مواجه خواهد شد، و به‌التبع دولت مجبور خواهد شد ساعات کاری ادارات را تغییر دهد و این خود باعث کاهش عملکرد خواهد شد، در مقایسه با جامعه جهانی چنانچه روز‌های پنجشنبه و جمعه در کشور تعطیل رسمی اعلام شود، روز‌های شنبه و یکشنبه نیز در سایر نقاط دنیا تعطیل می‌باشد که در نتیجه سه روز هفته می‌توان فعالیت رسمی و واقعی را رقم زد؛ لذا این تصمیم قطعاً یک تصمیم اشتباه بوده که بازخورد و تبعات در آینده نه چندان دور هویدا خواهد شد.

پاسخ روابط عمومی، اموررسانه و فضای مجازی دکتر طهماسبی:
۱- با سلام خدمت شهروندان گرامی، در خصوص مطالبه شهروندان بخش پشتکوه، ان‌شاء‌ا... با هم‌اندیشی فرماندار محترم و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، پس از بررسی بضاعت و مقدورات چاره‌اندیشی خواهد شد و اگر موضوع طرح شده در خارح از شهرستان نیاز به پیگیری داشته باشد، قطعاً نماینده محترم بنا به درخواست دستگاه‌های متولی پیگیری‌های لازم را تا حصول نتیجه انجام خواهند داد.
۲- موضوع جهت بررسی کارشناسانه و دقیق توسط نماینده محترم به کمیسیون مربوطه ارجاع می‌گردد و دغدغه مردم عزیزمان به مسئولان قطعاً منعکس خواهد شد.  
*****
همچنین در پاسخ سؤال شهروند محترم که در هفته‌نامه شماره ۴۱۶ به تاریخ ۱۱ دی‌ماه به چاپ رسید، پاسخ زیر ارائه می‌شود:  
قطعاً کاهش سطح آب‌های زیر زمینی تابع مؤلفه‌های زیادی است و البته  درصد تأثیر این مؤلفه‌ها در شهرستان‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد؛ لذا اگر بخواهیم چاره‌ای اساسی و کارشناسی در خصوص جبران کم‌آبی شهرستان داشته باشیم، باید مؤلفه‌های تأثیر‌گذار در این خصوص توسط ادارات و نهاد‌های مربوطه استخراج شود و سپس برای جبران کم‌آبی با تمرکز روی شاخصه یا شاخصه‌هایی که در این کم آبی از همه تأثیرگذار‌تر است، با کار کارشناسی و علمی حتی‌المقدور به جبران کم‌آبی شهرستان کمک نمود.
از آنجا که نماینده محترم در مجلس می‌توانند با طرح موضوع در کمسیون‌های مربوطه و به دنبال آن وضع قوانین مناسب، در کمک به تقویت مهار شاخصه‌های تأثیر‌گذار در کم‌آبی سفره‌های زیرزمینی در این موضوع مؤثر باشند و متأثر از دخالت انسانی باشند، در صورت ارائه گزارش علمی و مستند دستگاه‌های متولی در شهرستان و اعلام این شاخصه‌ها، تمام توان در جهت پیگیری مسئله صرف خواهد شد.
-----------//-----------

فرمانداری
ما ساکنان بولوار نشاط حداقل ۱۵ سال است که برای موزائیک‌فرش قسمتی از پیاده‌رو‌های بولوار که خاکی است، به شهرداری و شورای شهر مراجعه و مکاتبه می‌کنیم؛ ولی متأسفانه تاکنون اقدامی نشده است. از شما می‌خواهیم تا موضوع را پیگیری کنید.  
-----------//-----------

 مخالفان فولاد بختگان
در مورد مطلب «ادامه مخالفت‌ها با فولاد بختگان»، باید بگویم وقتی همین اداراتی که الان جایگاه حق به جانب گرفته‌اند و مانع‌تراشی می‌کنند، به خاطر ترک فعل‌های گذشته‌اشان اقتصاد عمده مردم این منطقه را که از طریق کشاورزی تأمین می‌شد، با خشکاندن دریاچه بختگان به نابودی کشاندند، هیچ حقی از حرف زدن درمورد تعطیلی این کارخانه ندارند. چشم امید نزدیک به ۵ هزار خانوار که دسته کم هر کدام یک جوان بیکار تحصیل کرده دارند، به این کارخانه است.
-----------//-----------

محیط‌زیست بختگان - منابع طبیعی بختگان
در مورد مطلب «ادامه مخالفت‌ها با فولاد بختگان»، باید بگویم  این طرح‌های غیر کارشناسی و فاقد مطالعه، باعث نابودی محیط‌زیست و منابع طبیعی می‌شود. به کجا چنین شتابان؟ متولیان محیط زیست! لطفاً نگذارید بیش ازاین منابع طبیعی نابود شوند. نسل‌های آینده هم حق دارند.
-----------//-----------

اداره برق
چراغ‌های کوچه ۱۲ خیابان شهید صدوقی خاموش است. دو پروژکتور هم در خیابان و روبروی کوچه قرار گرفته که هر دو نیم‌سوز شده و مدام خاموش و روشن می‌شود. از اداره برق تقاضا دارم هر چه زود‌تر مشکل را برطرف کند.
-----------//-----------

بانک ملت
چرا کسی شلوغی بانک ملت را پیگیری نمی‌کند؟ برای یک حساب باز کردن، باید مدت زیادی در نوبت باشیم.

 ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌هایی که در این شماره به سؤالات و انتقادات مردمی پاسخ نداده‌اند:
- فرمانداری
- محیط‌زیست بختگان 
- منابع طبیعی بختگان
- اداره برق
- بانک ملت

غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
0
0
سلام لطفاً از شورا و شهرداری مشکان بپرسید چرا برای احداث پمپ بنزین و گازوییل فکری نمی کنند آخه اکثر اوقات میگن گازوییل نیست
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها