تعداد بازدید: ۳۷۷
کد خبر: ۱۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴ - 2023 11 March
رونمایی از کتاب
به مناسبت اولین روز کتابخانه‌گردی و گرامی داشت نوزدهمین سالروز تأسیس کتابخانه عمومی شهرستان نی‌ریز کتاب «شیوه‌های تدریس خلاق، آموزش هدفمند با معلم توانمند» به قلم شهلا زرپرور در این کتابخانه سه‌شنبه ۱۶ اسفندماه رونمایی شد.
خبرنگار: سمیه نظری

نویسنده این کتاب که سابقه ۱۸ سال تدریس در دوره ابتدایی را دارد؛ هدف از نوشتن کتاب را آشنایی معلمان با شیوه‌های تدریس خواند و ادامه داد: یکی از بزرگترین دغدغه‌های معلمان به خصوص در دوره ابتدایی چگونه بیان کردن و تفهیم مطالب به دانش‌آموزان است که من در این کتاب با معرفی روش تدریس خلاقانه سعی کردم بتوانم به همکاران خود روش‌های خلاق و رویارویی معلم با کلاس درس و دانش‌آموز را بیان کنم تا هم دغدغه آن‌ها کمتر شود و هم بتوانند در کمترین زمان بهترین کارآیی را داشته باشند.

ی افزود: در سال ۱۳۹۸ که دفاعیه پایان نامه‌ام را انجام دادم تصمیم گرفتم مجموعه‌ای از روش‌های تدریس را جمع‌آوری و به صورت کتاب در آورم و این کار حدود ۲ سال طول کشید.

دوست داشتم این کتاب زودتر به دست مخاطبان و همکارانم برسد، اما با وجود تمام پیگیری‌های من و همکاری‌های جناب آقای عابدین نژاد مدیر کتابخانه‌های عمومی نهایتاً پس از ۶ ماه کتاب رونمایی شد.
زرپرور با بیان اینکه مطالب این کتاب مناسب معلمان تمام دوره‌های تحصیلی است، ادامه داد: مخاطب اصلی من معلمان دوره ابتدایی و تمامی آموزگارانی هستند که از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل شده‌اند و تازه وارد شغل شریف معلمی شده‌اند، اما مطالب به گونه‌ای است که معلمان دوره‌های متوسطه اول و دوم نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

علاقه‌مندان این کتاب را از کتابفروشی کالج واقع در طبقه دوم پاساژ زحلی و یا به طور مستقیم طی تماس با شماره‌های ۰۷۱۵۳۸۲۱۶۳۳، ۰۹۱۷۱۰۷۴۱۰۰ و ۰۹۱۷۴۲۴۷۱۴۳ می‌توانند، دریافت کنند.

نوشتنی است این نویسنده که آموزگار آموزشگاه شهید محمود طاهری می‌باشد قبلاً کتابی با موضوع «نماز زیباترین زمزمه عارفانه» به چاپ رسانده و کتاب «بررسی هوش عاطفی بر رفتار اخلاقی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان نی‌ریز» را در حال چاپ دارد.

کتاب حاضر توسط انتشارات «تفکر سازنده» در ۱۲۲ صفحه در ۱۰۰۰ جلد چاپ شده و جلد دوم آن نیز در حال چاپ است.
در آئین رونمایی از این اثر فرماندار، شهردار و جمعی از اصحاب قلم حضور داشتند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها