تعداد بازدید: ۳۶۸
کد خبر: ۱۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰ - 2023 11 March
author
روزنامه نگار: غلامرضا شعبانپور

پیشاپیش فرارسیدن سال نو را خدمت خوانندگان عزیز تبریک عرض می‌کنم. سالی که آخرین روزهایش را پشت سر می‌گذاریم سالی بس سنگین و خسته کننده بود؛ به ویژه‌ بار سنگین و روز افزون گرانی و تورم نفس‌گیر کارد را به استخوان رساند..

دولتمردان و مسئولان هم با وجود قولها و وعده‌های پیاپی کاری از پیش نبردند و همچنان تورم یکه تاز اقتصاد است. تورم نه تنها نفس مردم را گرفته که نفس بسیاری از پروژه‌های عمرانی دولت را نیز گرفته است. دلار سال گذشته در چنین روزهایی حدود 26500 تومان بود در حالی که این روزها به حدود 49500 تومان رسیده است.

امید است در سال آینده مدیران ارشد کشور برای رفع این گرفتاری راهکاری پایه‌ای بیاندیشند تا مردم در عمل احساس کنند باری از مخارج روز مره‌شان کاسته شده است چه اینکه اگر قرار باشد همچنان قیمت‌ها بی‌محابا به هر سو می‌خواهند بروند همه زمین‌گیرخواهند شد. اقتصاد بعدی از زندگی است که همه آحاد مردم با آن دست به گریبانند. ادامه این وضعیت بخشهای سه‌گانه کشاورزی(شامل: زراعت، باغداری، دام وطیور، شیلات، مرتع و جنگل)، صنعت و خدمات را زمین‌گیر کرده به بن بست می‌رساند.

پس از انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری انتظار این بود که همسویی و یکدستی حاکمیت راهی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی بیابد و حداقل در حوزه اقتصاد مردم آرامش خاطر پیدا کنند که متأسفانه تاکنون چنین نشده است. امیدواریم برای رفع این گرفتاری همه‌گیر چاره‌ای اندیشیده شود تا مردم از نگرانی بیرون آیند. انشالله.

 شاد و سالم و موفق باشید

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها