تعداد بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۱۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶ - 2023 11 March
در تأمین کالا‌های اساسی شب عید شهرستان نی‌ریز مشکلی وجود ندارد.
نویسنده : روابط عمومی فرمانداری

معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی فرمانداری گفت: در تأمین اقلام اساسی برای شب عید مشکلی وجود ندارد و همه کسبه و اصناف شهرستان موظفند به منظور شفاف‌سازی، قیمت کالا‌ها را در معرض دید مشتری قراردهند.

رسول حقیری در نشست اعضای کارگروه تنظیم بازار شهرستان نی‌ریز گفت: هماهنگی‌های لازم برای توزیع به موقع اقلام تنظیم بازار خصوصاً کالا‌های مورد نیاز مردم در شب عید و ماه مبارک رمضان انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی موجود و جلوگیری از نوسانات قیمت بازار ازاعضای کارگروه تنظیم بازارخواست درتهیه و توزیع کالا‌های اساسی مردم دقت بیشتری انجام گیرد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار افزود: اهمیت بازرسی‌ها و نظارت بر اماکن عمده‌فروشی و انبار‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و توسط دستگاه‌های متولی نظارت بیشتری انجام شود.

حقیری همچنین با اشاره به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: نظارت و تأمین کالا‌های اساسی در ایام پیش‌رو از جمله میوه شب عید در دستور کار قرار گرفته و مردم عزیز مطمئن باشند که با همکاری آن‌ها آرامش را در بازار خواهیم داشت.

در این جلسه هر یک از دستگاه‌ها گزارش اقدامات انجام شده در برخورد با تخلفات تعزیراتی کسبه و اصناف متخلف و نحوه کنترل و نظارت بیشتر توسط اداره تعزیرات را به معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرمانداری گزارش دادند.

در همین رابطه عنایت‌الهی مسئول تنظیم بازار جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز در گفتگو با نی‌ریزان فارس گفت: از ۲۵ اسفندماه میوه شب عید در بازار نی‌ریز توزیع خواهد شد، اما فعلاً نوع میوه‌ها و چند و، چون آن هنوز اعلام نشده است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها