تعداد بازدید: ۴۲۱
کد خبر: ۱۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ - 2023 04 March
قاتل و همدستش که یک و نیم ماه قبل فردی را به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.  

یک ماه قبل خبری به این شرح منتشر شد: 
«یک مرد ۳۷ ساله شب‌هنگام و در باغ خود، جلوی چشم همسرش به قتل رسید.  

این حادثه شامگاه پنجشنبه ۲۹ دی‌ماه در ساختمان یک گله‌دانی در یکی از باغ‌های اطراف نی‌ریز رخ داد.

شنیده‌ها حاکی است سه نفر که سر و روی خود را پوشانده بودند، به این مکان حمله‌ور شدند و با اسلحه شکاری ساچمه‌ای یک تیر به در و پنجره ساختمان گله‌دانی شلیک و صاحب آن را تهدید کردند که در را باز کند.

او در ادامه در را باز می‌کند و آن‌ها که از قبل قصد جان او را کرده بودند، تیری به قفسه سینه او شلیک می‌کنند که بر اثر اصابت سه ساچمه به قتل می‌رسد.  

افراد ناشناس در ادامه با تهدید چاقو طلا‌های همسر مقتول و مقداری مواد مخدر را به سرقت می‌برند.» 
***** 
اما حالا مشخص شده که نه سرقت طلا در کار بوده و نه مواد مخدر. طلا‌های سرقت شده نیز بعد از اعترافات متهمان، در خرابه‌ای پشت شهرک سنگ یافت شد.  

دادستان شهرستان نی‌ریز با اعلام این مطلب گفت: «بعد از وقوع این قتل و شنیدن اظهارات تنها شاهد ماجرا، تحقیقات اولیه انجام شد و مأموران با بررسی‌های لازم، به وی و یک نفر دیگر مشکوک شدند.»

اکبر شهسوار افزود: «با افزایش ظن کارآگاهان، این دو نفر بازداشت شدند و تناقضات در اظهاراتشان آن‌ها را به سمت اقرار به جرم سوق داد.»

او عنوان داشت: «قاتل با همکاری همدستش اقدام به خرید اسلحه سوزنی غیرمجاز کرده بود و مقتول را در حالت خواب با شلیک گلوله به قتل رسانده بود. در ادامه متهمان با طرح‌ریزی نقشه‌ای، سعی در سرقت جلوه دادن موضوع کردند.»

شهسوار گفت: «در ادامه تحقیقات و با راهنمایی قاتل، اسلحه مورد استفاده در قتل کشف شد. در حال حاضر قاتل و همدستش در زندان به سر می‌برند و روند رسیدگی به پرونده ادامه دارد.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها