تعداد بازدید: ۲۱۱۵
کد خبر: ۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳ - 2017 13 March
در روزهای پایانی سال1395:
یکی از بزرگترین محموله های حشیش سالجاری، امروز توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز و در یک عملیات تعقیب و گریز، کشف و ضبط شد.

حسین قانع:  بنا بر اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز، مأموران گشت ایستگاه بازرسی قطرویه در ساعت 14 امروز 23 اسفندماه در حین زیر نظر داشتن نا محسوس محور مواصلاتی نی ریز- سیرجان  به یک دستگاه پژو 405 نقره ای، که فقط چند کیلومتر وارد حوزه اسحفاظی شهرستان نی ریز شده مشکوک می شوند. دکتر محمد صادق رفیعی در ادامه افزود:

 مأموران گشت ایست و بازرسی قطرویه اقدام به تعقیب این خودرو کرده و به این خودرو دستور توقف می دهند. اما راننده خودرو توجهی نکرده و با افزودن به سرعت خود اقدام به فرار می کند در ادامه مأموران اقدام به شلیک تیرهای هوایی کردند؛ راننده  کرمانی پژو اقدام به رانندگی خطرناک و مارپیچ در این محور پر تردد می کند تا شاید بتواند از دست مأموران پر تلاش نیروی انتظامی فرار کرده و شاید بتواند آنها منحرف یا واژگون کند.

 در این مرحله مأموران مجرب اقدام به زدن هر دو لاستیک عقب خودرو می کنند. این خودرو پس از طی چندین کیلومتر از جاده منحرف و واژگون می گردد. سرنشین این خودرو متواری شد و راننده مصدوم خودرو که دچار آسیب شده  نیزدستگیر شد.در بازرسی از این خودرو مقدار 455 کیلو گرم حشیش که از استان های شرقی به سمت مرکز کشور قاچاق می شد کشف و ضبط گردید. بازجویی از این راننده27 ساله برای شناسائی صاحبان این محموله همچنان در جریان می باشد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها