تعداد بازدید: ۴۴۳
کد خبر: ۱۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ - 2023 04 March

«مرد در مقابل زنبور» یا «مرد علیه زنبور» (Man vs. Bee) یک مجموعهٔ نمایشی کمدی ساختهٔ روآن اتکینسون و ویل دیویس و با نویسندگی و کارگردانی دیویدکر است. روآن اتکینسون، جینگ لوسی، کلاودی بلکلی، تام بسدن، جولیان رایند-تات، گرگ مک‌هیو و ایندیا فاولر از بازیگران این مجموعه می‌باشند.
این مجموعهٔ نمایشی از ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ در نتفلیکس و شبکه‌های نمایش خانگی ایران دوبله و در حال پخش است.

این سریال در ۹ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای می‌باشد.

روان اتکینسون دوست‌داشتنی که ما او را با نام «مستربین» به‌خاطر می‌آوریم در مینی سریال Man Vs Bee نقش یک سرایدار موقت را بازی می‌کند. درگیری او با یک زنبورعسل هرج‌ومرجی واقعی و خنده‌دار می‌آفریند. انسان در مقابل زنبور عسل اولین نمایش روآن اتکینسون در نتفلیکس است. او این فیلم را با همکاری ویل دیویس ساخته است.

طرح این سریال به‌سادگی عنوان آن است. رگه‌های کمدی دهه ٩٠، کمدی‌های، چون شکار موش Mousehunt (۱۹۹۷) یا تنها در خانه کاملاً در این سریال مشهودند.

ترور، پدری دوست‌داشتنی، اما بی‌دست‌وپا است که شغل جدیدی به‌عنوان یک سرایدار موقت پیدا کرده است. اولین مأموریت شغلی او، مراقبت از یک عمارت مجلل پر از آثار هنری گران‌بها، ماشین‌های کلاسیک و سگی دوست‌داشتنی به نام کاپ کیک است. وقتی یک زنبورعسل، مزاحم ترور می‌شود، اوضاع به هم می‌ریزد. آیا ترور می‌تواند اوضاع را با آرامش مدیریت کند یا رقابت‌جویی او برایش مشکل‌ساز می‌شود؟

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها