تعداد بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۱۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ - 2023 25 February
قناعتی مدیر کل سیاسی استانداری فارس در جمع فعالان سیاسی شهرستان نی‌ریز
نویسنده : نای ذی خبر

به دعوت قبادی‌پور معاون سیاسی فرمانداری نی‌ریز و با حضور یوسفی فرماندار شهرستان، جلسه هم‌اندیشی فعالان سیاسی شهرستان نی‌ریز با مدیرکل سیاسی استانداری فارس برگزار شد.
در این جلسه که حدود ۹۰ دقیقه به طول انجامید جمعی از حاضران به بیان نظرات خود پرداختند و در نهایت مدیرکل سیاسی استانداری ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جلسه با حضار به گفتگو پرداخت.
جواد قناعتی در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: همه دختران و پسران جامعه، حتی آن کسانی که در اغتشاشات اخیر در خیابان شعار دادند، فرزندان ما هستند و باید با نگاهی پدرانه به آنها نگریست و کمک کرد تا به آغوش جامعه برگردند. 

وی ادامه داد: دشمن در جنگ فرهنگی به نقاطی که روی آن ضعف داریم حمله می‌‌کند و لذا اکنون ما در آن مباحث که مورد حمله واقع شده باید خرابه‌های جنگ فرهنگی را آواربرداری کنیم و با درایت و تیزبینی، جوانانمان را از زیر آوار حملات فرهنگی دشمن سالم بیرون بیاوریم.

️مدیرکل سیاسی استانداری فارس همچنین در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه حفظ آبروی مؤمن از حفظ حریم خانه خدا واجب‌تر است، عنوان داشت: در ایام انتخابات پیش رو مراقب باشیم آبروی کسی را نریزیم و آخرت خود را برای دنیای دیگران خراب نکنیم .

وی در پایان با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر تصمیمش برای کاندیداتوری انتخابات مجلس گفت: وظیفه من در استانداری برگزاری انتخابات است و به صراحت اعلام می‌کنم نه در انتخابات پیش‌رو و نه در انتخابات ادوار آینده به عنوان کاندیدا حضور نخواهم یافت.

نه در انتخابات پیش رو  و نه در انتخابات آینده کاندیدا نمی‌شوم

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها